رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس:

استعداد و ظرفیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان هرمزگانی بی‌نظیر است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت یکی از اهدافی که ذیل ساحت زیستی و بدنی در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تربیت همه‌جانبه تعریف می‌شود، توجه به موضوعات ورزشی و بدنی است که به تربیت‌بدنی معطوف است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استعداد و ظرفیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان هرمزگانی بی‌نظیر است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ حمیدرضا خان‌محمدی اظهار کرد: برای ورزش حرفه‌ای دانش‌آموزی با برگزاری مسابقات در چند نقطه از کشور نیاز است بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که دانش‌آموزان در آن مکان مسابقاتشان را انجام دهند.

خان‌محمدی افزود: یکی از این مناطق هدف که قرار است در ۵ قطب کشور انجام شود و فصل زمستان هوای بسیار خوبی دارد، استان هرمزگان است و استعداد و ظرفیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان هرمزگانی بی‌نظیر است.

وی با توجه به برنامه‌های ایجاد شده در قطب‌های ورزشی عنوان‌کرد: اصطلاح «دهکده» بابت تداعی‌کننده این است که همه امکانات در یک محیط وجود داشته باشد تا بتوان مسابقات ورزشی را در آن نقطه برگزار کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خاطرنشان کرد: امروز کلنگ دهکده ورزشی زده شد و طرح مطالعاتی آن ظرف ۴۵ تا ۶۰ روز آینده آماده می‌شود و سیر اقدامات آن صورت گیرد و این طرح، جزو مصوبات سفر ریاست‌جمهوری نیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار