با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و استاندار بوشهر؛

بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی استان بوشهر آغاز شد

بوشهر (پانا) - با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و استاندار بوشهر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی استان بوشهر آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی استان بوشهر آغاز شد

صبح پنجشنبه افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولید سازه‌های فلزی و ماشین‌سازی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و استاندار بوشهر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ شرکت در این منطقه وجود دارد که زمینه اشتغال هزار و ۳۵۵ نفر را فراهم کرده و با تکمیل شرکت‌های در حال ساخت هزار و ۲۰۰ نفر دیگر مشغول به کار خواهند شد.

احمد دشتی‌زاده گفت: در دولت سیزدهم ۳۵ جواز تأسیس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صادر شده که پیش بینی سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

دشتی زاده تصریح کرد: با حمایت استاندار بوشهر و رئیس کل دادگستری استان اقدامات خوبی در ۲ پرونده بزرگ این منطقه در راستای مبارزه با فساد صورت گرفته است.

مدیر شرکت کاربران آریا لیان تارا نیز در این مراسم اظهار کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر ربع و سرمایه‌گذاری ۲۳۰ میلیارد تومان انجام شده است.

عبدالحمید یگانه با اشاره به اشتغال ۴۰ نفر در این طرح گفت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن را دارد. این شرکت ماشین‌هایی را تولید می‌کند که به خاطر تحریم امکان واردات آن را نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار