افتتاح یا کلنگ‌زنی ٢٣ پروژه آموزشی و پرورشی استان بوشهر در دهه فجر

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت امسال در دهه مبارکه فجر ۲۳ پروژه آموزشی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد یا شروع به کار و کلنگ زنی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یا کلنگ‌زنی ٢٣ پروژه آموزشی و پرورشی استان بوشهر در دهه فجر

علی موحدی امروز صبح جمعه در دومین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه عفاف عالیشهر اظهار کرد: امسال در دهه مبارکه فجرانقلاب اسلامی ۲۳ پروژه آموزشی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد یا شروع به کار و کلنگ زنی خواهد شد .

موحدی با اشاره به وجود هماهنگی بالای بین دو دستگاه‌ نوسازی و آموزش و پرورش گفت: از برنامه‌ریزی‌های اصولی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان برای توزیع عادلانه فضاهای آموزشی در استان بوشهر تقدیر و تشکر می‌ کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تأکید کرد: با همدلی که در بین مسئولان ارشد استان بویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان و استاندار به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان وجود دارد در بحث کلاس‌های تخریبی و کمبود فضاهای آموزشی یک خواست عمومی ایجاد شده است که نتیجه آن برطرف شدن نیازهای زیرساختی در آموزش و پرورش خواهد بود.

مدرسه عفاف عالیشهر با زیربنای ۱۹۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیده است.

خبرنگار : علی محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار