اجرای ۵۰ پروژه ورزشی در مدارس استان بوشهر

بوشهر (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان بوشهر گفت در دومین سال اجرای طرح شهید سلیمانی، ۲۵ زمین چمن مصنوعی و ۲۵ کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در مدارس استان احداث می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۶۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۵۰ پروژه ورزشی در مدارس استان بوشهر

مهدی عباسیان در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت‌ آموزش و پرورش گفت: در سال نخست اجرای طرح شهید سلیمانی، ۵۴ پروژه شامل ۳۶ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ کلاس درس تربیت بدنی افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان استان قرار گرفت.

وی افزود: در فاز دوم طرح تاکنون ۶ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ کلاس درس تربیت‌بدنی به بهره‌برداری رسیده و پیش بینی می‌شود احداث ۵۰ پروژه فاز دوم تا پایان سال تحصیلی به اتمام برسد.

عباسیان خاطرنشان کرد: با اجرای فاز اول طرح، استان بوشهر با داشتن ۰/۸۸ مترمربع سرانه ورزشی دانش‌آموزی، رتبه یک کشور را دارد که با افتتاح فاز دوم، این نرخ به بیش از یک متر مربع خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، ۸ طرح تعمیراتی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال نیز انجام می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: فاز اول توزیع تجهیزات ورزشی، کمک‌های اولیه و مواد شوینده و بهداشتی تحت عنوان کاروان نشاط و تندرستی در آبان ماه سال جاری بین مدارس توزیع شده است و در صورت تامین اعتبار،‌ تلاش می‌شود در سال تحصیلی جاری، مرحله دوم توزیع تجهیزات نیز برگزار شود.

وی ادامه داد: تا پایان آذرماه جاری، البسه ورزشی در اختیار معلمان تربیت‌بدنی استان قرار می‌گیرد.

عباسیان گفت: از شهریورماه تاکنون ۱۰دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه از شهریور ماه برگزار شده و بر اساس تقویم تدوین شده، ۲۵ کارگاه آموزشی تا پایان سال‌ تحصیلی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پیوند مستحکم ورزش با منش پهلوانی و جوانمردانی گفت: توسط معاونت تربیت‌بدنی با همکاری معلمان تربیت بدنی در قالب طرح نسیم مهربانی، پوشاک و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند مدارس استان توزیع می‌شود.

عباسیان در پایان از معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت برای بازدید از استان و دیدار با معلمان دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار