با کلنگ زنی سالن ورزشی درون مدرسه‌ای دبیرستان اشراق خورموج صورت گرفت

اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان

بوشهر(پانا) - اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان با هدف ارتقاء سرانه فضاهای ورزشی دانش‌آموزی شروع شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان

در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، کلنگ زنی احداث سالن ورزشی دبیرستان دخترانه اشراق خورموج، اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان و مناطق کاکی و دلوار با هدف ارتقاء سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزی شروع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در اسفندماه سال گذشته، تفاهم‌نامه طرح نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای با عنوان طرح شهید سلیمانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان برای احداث ۸ سالن ورزشی سرپوشیده و ۳۶ زمین چمن مصنوعی با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

علی موحدی افزود: بر اساس برش استانی برای هر حوزه انتخابیه ۲ سالن ورزشی سر پوشیده و برای هر شهرستان و منطقه ۲ زمین چمن مصنوعی اختصاص یافت.

وی با اشاره به نشست با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با همراهی نماینده مردم دشتی و تنگستان در هفته جاری اظهار کرد: در این نشست با رایزنی‌های انجام شده، تعداد سالن‌های ورزشی سرپوشیده این حوزه انتخابیه از ۲ سالن به ٨ سالن و زمین‌های چمن مصنوعی از ٨ زمین چمن به ۱۲ زمین چمن افزایش یافت.

موحدی ادامه داد: زمین‌های چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده با زیربنای ۶۰۰ مترمربع درون مدارس احداث می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص بودجه های لازم به عنوان آورده استانی در کمیته برنامه ریزی های شهرستان‌ها و مناطق برای مشارکت در اجرای این طرح رایزنی و هماهنگی شده است که از همکاری و همراهی علی درویشی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان قدردانی می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت کاهش هزینه اجرای این طرح، از ظرفیت گروه‌های جهادی زیر مجموعه سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استفاده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: با هماهنگی و رایزنی انجام شده توسط نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، در هفته آینده مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات ورزشی در اختیار ۴۰ مدرسه این حوزه انتخابیه قرار می‌گیرد.

موحدی در پایان با اشاره به برگزاری مناقصه تامین میز و نیمکت برای مدارس استان گفت: به زودی مناقصه‌های خرید تجهیزات سرمایشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی نیز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار