افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 905 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت به مناسبت هفته دولت 905 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 400 میلیارد تومان در استان بوشهرافتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 905 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت در شهرستان های گناوه و دیلم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: امسال 837 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و 679 میلیارد تومان در استان افتتاح می شود که از این رقم 864میلیارد تومان پروژه عمرانی و 832 میلیارد تومان پروژه های اقتصادی است.

وی بیان کرد: همچنین 68 پروژه شامل 8 پروژه اقتصادی و 60 پروژه عمرانی با اعتبار 780 میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح پروژه های شهرستان های گناوه و دیلم که به صورت ارتباط زنده با دو شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام ماه محرم و تبریک هفته دولت و روز پزشک گفت: حجم پروژه های افتتاحی هفته دولت باوجود تحریم ها و تنگناهای اقتصادی مایه افتخار است.

گراوند افزود: حجم پروژه های افتتاحی در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته این در شرایطی است که کشور در سخت ترین دورانمالی و اقتصادی قرار دارد.

وی بیان کرد: برخی پروژه های بزرگ در دیلم از جمله کارخانه خوراک آبزیان آماده افتتاح است اما مقرر شده به زودی با حضور مقامات کشوری رسما افتتاح شود.

استاندار بوشهر گفت: از خیرین بزرگوار شهرستان دیلم که در اجرای پروژه های متعدد نهایت همکاری داشتند قدردانی میکنم.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح های گناوه هم گفت: با توجه به ظرفیت های بندری و گردشگری گناوه، تکمیل طرح های گردشگری دراولویت است.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصادی کارهای خوبی در گناوه انجام شده و در حال انجام است که نتایج آن نقش مهمی در ارتقا اشتغال وتولید در گناوه دارد.

گراوند بیان کرد: با وجود ظرفیت های بندری استان، تولیدات محصولات مختلف در استان باید صادرات محور باشند.

لازم به ذکر است به ابتکار گراوند استاندار بوشهر، ملاقات عمومی استاندار با شماری از شهروندان گناوه و دیلم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و استاندار بوشهر دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان صادر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار