سفری پرشور به سرزمین اعجازها

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران ضمن بیان اینکه سفر به سرزمین اعجازها بخشی از تاریخ ملت ایران است، گفت: با برگزاری اردوی راهیان نور باید حقایق را به نسل جدید و آینده‌ساز کشور منتقل کنیم.

کد مطلب: ۱۴۴۴۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سفری پرشور به سرزمین اعجازها

سید رضا میرزاده، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران در حاشیه مراسم اردوی راهیان نور با بیان اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس ‌از مناطق پرافتخار کشور ماست، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از برهه‌های سرافراز تاریخ جمهوری اسلامی است، چون فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر آن حماسه‌های پرافتخاری که شهدا، جانبازان و رزمندگان و فرماندهان ما آفریدند، گفت: پاسداشت این حماسه‌ها و انتقال این فرهنگ به نسل‌های جدید یک ضرورت است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت افزود: فرهنگ جهاد و شهادت یک سرمایه خیلی بزرگ برای اقتدار کشور، حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ‌برای استقلال و برای پیشرفت کشور ما است.
وی عنوان کرد: حضور دانش آموزان در این مناطق بسیار امیدبخش بوده و ما را به آینده کشور بیش از پیش امیدوار می‌کند و نشان می‌دهد پرچمی که در دست شهیدان ما بود، هرگز بر زمین نخواهد افتاد بلکه نسل‌های جدید این پرچم را حمل و این کشور را حفظ می‌کنند و همیشه ملت عزیز ما به برکت حضور همین نوجوانان و جوانان خواهد درخشید و تاریخ پرافتخار و نورانی گذشته را برای آینده تکرار خواهد کرد.
میرزاده در مراسم بدرقه دانش آموزان پسر به راهیان نور اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا کنون یک هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع و حماسه مقدس اعزام شده اند و هم‌اکنون اعزام چهارمین دوره از کاروان‌های دانش آموزی پسران را از ۹ تا ۱۲ بهمن خواهد داشت.
میرزاده در پایان افزود: بازدید از یادمان باغ موزه دفاع مقدس، یادمان شهدا و یادمان گلزار شهدا از جمله برنامه‌های اردوی دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار