معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل:

قانون شوراهای آموزش و پرورش از مظاهر تکامل مدیریت اجتماعی است

اردبیل(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت قانون شوراهای آموزش و پرورش از مظاهر تکامل مدیریت اجتماعی و مردمی‌سازی امور است.

کد مطلب: ۱۴۴۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
قانون شوراهای آموزش و پرورش از مظاهر تکامل مدیریت اجتماعی است

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با تبیین نقش شوراها در پیشبرد اهداف کمی و کیفی آموزش و پرورش، اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت مطلوبی برای ارتقا برنامه های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به تاثیر جریان فرهنگی در حل معضلات اقتصادی و سیاسی، گفت: قانون شوراهای آموزش و پرورش از مظاهر تکامل مدیریت اجتماعی و مردمی سازی امور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد: نقش پذیری و مشارکت کارگروه های تخصصی همراه با شورای آموزش و پرورش استان در برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم تربیت می تواند به تحول اساسی فعالیت های آموزشی و پرورشی منجر شود.

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در سال ۱۳۷۲ اظهار کرد: هدف از ایجاد شوراهای آموزش و پرورش توسعه‌ مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت و بهره گیری از تمام منابع و امکانات برای توسعه زیرساخت های آموزشی است.

وی افزود: مهمترین وظیفه شوراهای آموزش و پرورش جلب کمک های مادی و معنوی مردم و ارتقای نظارت مردم بر امور مرتبط با تعلیم و تربیت است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند با تنگناها و چالش های پیش روی نظام تعلیم و تربیت مواجه شود مگر آنکه آحاد مردم در کنار آموزش و پرورش برای حل مشکلات و معضلات مشارکت داشته باشند.

در این همایش از اعضای شورای آموزش و پرورش استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار