بهترین همایش ‌های جمع ‌بندی کنکور

پانا(تهران)با نزدیک شدن به آزمون سراسری کنکور، شاهد برگزاری همایش‌های مختلفی در خصوص مباحث مهم دروس اصلی هستیم. این همایش‌ها تا به امروز، نشان داده‌اند که تا چه میزان می‌توانند در بالا بردن سطح علمی داوطلب و ارتقاء درسی وی نقشی موثر داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بهترین همایش ‌های جمع ‌بندی کنکور

در ادامه شش مورد از بهترین برگزار کنندگان همایش‌های جمع‌بندی کنکور را معرفی خواهیم کرد:

  • موسسه خواجه نصیر
  • موسسه پرش
  • موسسه قلم چی
  • موسسه حرف آخر
  • موسسه فرزانگان
  • موسسه علامه حلی

موسسه خواجه نصیر برترین برگزارکننده همایش کنکور

از جمله برترین موسسه‌های کنکور که سالانه برای متقاضیان بسیاری، که خواهان کسب رتبه‌های برتر کنکور هستند، همایشهای جمع‌بندی برگزار میکند، موسسه خواجه نصیر است . هدف از این اقدام موسسه، کمک به داوطلبان کنکور برای رسیدن به برترین رتبه‌ها و بهره‌مندی از خدمات برتر آموزشی می‌باشد. اساتید برتر کشور نظیر استاد سعید بنی هاشمی ، استاد رضا مصلایی استاد علی کرامت، استاد شاهرخ غزنوی ، سالانه از طرف خواجه نصیر دعوت به همکاری میشوند تا کلاسهای جمع‌بندی با حداکثر کیفیت و سطح علمی برگزار گردند.

برای شرکت در این کلاسها میتوان به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمود که همین امر باعث شده، همه‌ی داوطلبان در سراسر کشور، امکان حضور و بهره‌مندی از همایشهای خواجه نصیر را داشته باشند. برای حصول اطمینان میان موسسه و داوطلب، قراردادی رسمی منعقد خواهد شد که در واقع تضمینی برای دریافت کلیه خدمات با حداکثر کیفیت و بازدهی در این موسسه است.

پس از انجام مراحل ثبت نام، ابتدا در موسسه با یک مشاور تحصیلی خبره گفتگو خواهید کرد تا برترین منابع درسی و تست زنی به شما معرفی شوند.سپس برنامه‌ریزی لازم برای شما انجام شده و جلسات برای شما تعیین میگردند. در همایش کنکور مربوط به هر درس، میتوانید با بهترین تکنیک‌های یادگیری و تست‌زنی آشنا شده و در آزمونهای مشابه‌سازی شده‌‌ی کنکور نیز شرکت می‌نمایید.

شماره تماس: 26851815 - 021

سایت: https:/khajehnasir.org /

همایش کنکور درموسسه پرش

موسسه پرش در بین موسسات کنکور توانسته اعتبار و محبوبیت زیادی برای خود کسب نماید . این موسسه نیز همانند دیگر همتایان خود، در روزهای پایانی قبل کنکور، اقدام به برگزاری همایش‌های جمع‌بندی برای متقاضیان گروههای آموزشی میکند. هدف اصلی موسسه پرش از این اقدام، بالا بردن سطح اعتماد به نفس داوطلبان، بررسی نکات مهم و تست خیز، جمع‌بندی مطالب هر درس و افزایش مهارت در تست‌زنی با کمک استادان برتر است . شرکت و ثبت‌نام در همایش کنکور موسسه پرش نیز به صورت آنلاین و حضوری قابل انجام می‌باشد.

همایش‌های کنکور در موسسه قلم چی

هر ساله در ماه تیر، موسسه قلم چی برای پایه دوازدهم و فارغ‌التحصیلان رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی، همایش جمع‌بندی کنکور برگزار میکند . داوطلبان می‌توانند به صورت آنلاین و حضوری در همایشهای جمع‌بندی این موسسه نامدار شرکت نمایند. برای ثبت نام میتوانید وارد سایت مجموعه شده و با انتخاب هر یک از گروه‌های آزمایشی و درسهایی مدنظر دارید ثبت نام خود را انجام دهید. یا اینکه حضورا به شعبات موسسه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایید .

کلاسهای همایشی قلم چی به صورت نکته‌گویی و تست‌زنی برگزار میگردد و استادان هر درس تستهای تیپ‌بندی شده و مهم را تحلیل و بررسی میکنند. در انتهای جلسه مدرسان برای دانش‌آموزان تکلیف درسی داده و در فضای مجازی اشکالات موجود را بررسی و رفع مینمایند .

همایش کنکور در موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر نیز توانسته ضمن ارائه خدمات آموزشی فراوان به متقاضیان کنکور، نام خود را به اعتبار بالایی برساند . یکی از این اقدامات اموزشی، برگزاری همایش‌های کنکور برای متقاضیان گروههای آموزشی مختلف با حضور استادان باتجربه و متخصص است . در این همایش‌ها جزوه‌ها و منابع آموزشی به همراه نکات کلیدی ، فرمول‌ها ی تست زنی و سوالات پرتکرار کنکور، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار میگیرد . علاوه بر این برای قرارگیری در محیط مشابه کنکور، آزمونهای منظم نیز برای داوطلبان برگزار میگردد.

همایش‌های کنکور در موسسه فرزانگان

فرزانگان نیز از جمله موسسات برتر کنکور در تهران است که در سه رشته‌ی تحصیلی ریاضی، تجربی و انسانی، در روزهای نزدیک به کنکور، همایشهای جمع‌بندی برگزار مینماید . هدف این موسسه از برگزاری کلاسهای جمع‌بندی، ارتقا سطح دانش علمی داوطلبان، تدریس نکات بااهمیت به صورت کاملا تخصصی، بالا بردن مهارت در تست‌زنی و انجام مشاوره‌های تحصیلی توسط استادان و مشاوران برتر این موسسه میباشد.

همایش‌های کنکور در موسسه کنکور علامه حلی

از دیگر موسسات برتر آموزشی میتوان نام علامه حلی را نام برد که توانسته همایش‌های پرباری را در خصوص کنکور، برگزار نماید . در کلاسهای جمع‌بندی هر درس، مطالب تخصصی و مهم با کمک اساتید مجرب آموزش داده میشود. علاوه بر این با کمک معرفی منابع مهم، ارائه جزوات آموزشی، روشهای تست‌زنی موثر در هر درس، نکات کلیدی و مشاوره‌های تحصیلی، این موسسه توانسته داوطلبان را در مسیر صحیح، به درستی هدایت کند .

از دیگر مزایای این مجموعه رفع اشکال برای شرکت‌کنندگان آنلاین و حضوری می‌باشد .

همایش کنکور ریاضی

ریاضی به عنوان یکی از دروس سرنوشت‌ساز، نیاز دارد تا برای تست‌زنی، به تسلط مطلوبی در مباحث برسید. با حضور در همایش کنکور ریاضی این امکان را می‌یابید که مطالب فرمولی و اصولی را مرور کرده و به بهترین راههای تست زدن دست یابید.

همایش کنکور زیست

طبیعتاً درس زیست به دلیل حجم زیادی که در مطالب دارد، به آموختنی فراتر از حفظ نیاز دارد . به همین جهت شرکت در همایش کنکور زیست برای جمع‌بندی مطالب مهم، در روزهای پایانی، میتواند به طرز فوق موثری شما را یاری کند.

همایش کنکور فیزیک

درس اختصاصی و ضریب‌دار فیزیک، سال به سال مفهومی‌تر میشود و به همین دلیل نیاز است که به نحوه تست‌زنی، آن بیشتر آشنا باشید . شرکت در همایش کنکور فیزیک برای بالا بردن تسلط داوطلب، بررسی فصول مهم و مباحث تست خیز، بهترین عملکرد است .

همایش کنکور شیمی

شیمی دارای ماهیتی حفظی، مفهومی و محاسباتی است که نکات ریز نیز فراوان دارد . همایش کنکور شیمی به شما در جهت مرور، دسته‌بندی و جمع‌بندی هر مبحث با توجه به میزان اهمیت، میتواند بسیار کمک‌کننده باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار