برگزاری نشست‌های آشنایی با اندیشه‌های متفکران تعلیم و تربیت نوجوان در قم

قم (پانا) - هشتمین جلسه از نشست‌های آشنایی با اندیشه‌های تربیتی متفکران حوزه تعلیم و تربیت در مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست‌های آشنایی با اندیشه‌های متفکران تعلیم و تربیت نوجوان در قم

نشست‌های فوق با هدف آشنایی فعالان تربیتی حوزه نوجوان با اندیشه‌های تربیتی متفکران این حوزه و به منظور ایجاد گفتمان نخبگانی در حوزه تربیت نوجوان، پرداختن به مسائل مستحدثه در این حوزه و ایجاد حلقه وصل جامعه نخبگانی با میدان تربیت به صورت هفتگی در مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان در شهر قم برگزار می‌شود.

در هشتمین جلسه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین علاءالدین اسکندری از شاگردان استاد علی صفایی حائری، به تحلیل نظام‌های گوناگون تربیتی از دیدگاه استاد صفائی پرداخت.

وی در این نشست، با طرح سوالاتی عنوان کرد: دو سؤال چرا در این دنیا باشم؟ و اگر قرار است باشم چرا اینگونه باشم؟ دو سوال اساسی هستند که مکاتب مختلف فکری در پی پاسخ به آن هستند و مرحوم صفایی حائری هم با استفاده از مکتب اسلام و اهل بیت(ع) به پاسخ این دو سوال پرداخته‌اند.»

این نشست‌ها هر هفته در روزهای چهارشنبه، با حضور اساتید تربیتی و عموم علاقه‌مندان و فعالان حوزه تربیت نوجوان در مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان در قم برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار