استاندار سمنان:

رمز موفقیت کشورمان، امید و اعتمادآفرینی است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان، امید و اعتمادآفرینی را رمز موفقیت کشور دانست و اظهار کرد رویداد رسانه‌ای جام امید در این راستا تلاش می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رمز موفقیت کشورمان، امید و اعتمادآفرینی است

سید محمدرضا هاشمی، در آیین افتتاحیه رویداد جام رسانه امید استان سمنان، بحث امیدآفرینی را امروزه یک ضرورت دانست و افزود: مقام معظم رهبری بر افزایش امیدآفرینی تاکید بسیاری دارند و در حقیقت همه ما با امید زنده هستیم.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی موجب پیشرفت و بالندگی و دستیابی به موفقیت می شود که باید در این جهت گام برداریم، گفت: اگر از شخصی صدای ناامیدی به گوش رسد، یعنی به نظام آسیب زده شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه دولت سیزدهم، اولویت خود را بر مبنای اعتمادآفرینی و افزایش امیدآفرینی قرار داده است، عنوان کرد: امیدآفرینی به این معناست که ارتباط نزدیکی با مردم داشته باشیم.

هاشمی با بیان این نکته که بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی و دسیسه های دشمن، امیدآفرینی است، ادامه داد: امروز امیدآفرینی نه تنها در سطح استان و جمهوری اسلامی اهمیت دارد، بلکه برای جهان اسلام هم بسیار موثر است.

وی ارائه تمام پیشرفت ها و موفقیت های کشورمان توسط فعالان رسانه را تلاش در خط مقدم جهاد تبیین خواند و خاطرنشان کرد: خط مقدم امیدآفرینی، پل ارتباطی مردم و شما است که می توانید قسمت پُر لیوان را بسیار زیبا منعکس کنید.

استاندار سمنان ضمن بیان این نکته که مقام معظم رهبری بر چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات پیش رو تاکید دارند، اضافه کرد: ما موظف هستیم در راستای تحقق مشارکت قوی و حداکثری مردم در انتخابات قدم برداریم.

هاشمی همچنین مناسبت های آتی را فرصت مناسبی جهت تقویت امیدآفرینی دانست و خاطرنشان کرد: رقابت سالم با رعایت اخلاق اسلامی ارزشمند است که البته استان سمنان همواره در این امر، پیشگام است.

وی در انتها به برپایی میز خدمت در ۴۰۰ روستا و مناطق محروم استان اشاره داشت و گفت: تمامی این اقدامات از اثرات امیدآفرینی است.

گفتنی است؛ در رویداد جام رسانه امید استان سمنان، یک تیم دختر و یک تیم پسر از خبرگزاری پانا استان سمنان شرکت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار