فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

رسانه، روح اعتماد و انسجام را در جامعه افزایش می‌دهد

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه اعتماد به نفس اهالی رسانه، پیشرفت‌های ملی را بالاتر خواهد برد، افزود رسانه، روح اعتماد و انسجام را در جامعه افزایش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
رسانه، روح اعتماد و انسجام را در جامعه افزایش می‌دهد

سردار منصور شوقانی، در آیین افتتاح جام رسانه امید استان سمنان، به اهمیت رسانه ها در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه های دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق هستند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید بر هم راستایی در تولید محتوا متمرکز شوند، ادامه داد: وجود فاصله میان رسانه های داخلی، عمدتا ناشی از اختلاف سلیقه و برداشت های متنوع است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه در طول چهار دهه گذشته، هر کجا تفسیر رسانه‌ای واحد داشتیم، نقاط اوج و پیشرفت رسانه‌ای را به همراه داشته، تصریح کرد: رسانه‌ها باید در اخبار خود این امر را مدنظر قرار داده و انعکاس دهنده امید در جامعه باشند.

شوقانی با تاکید بر اینکه از رسانه های استان سمنان انتظار می رود روی نقاط قوت و اقدامات مثبت تمرکز بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: وحدت و یکدلی رسانه ها در خنثی سازی نقشه های دشمن لازم و ضروری است.

وی در پایان به رسالت و مسئولیت پذیری رسانه ها اشاره کرد و گفت: این امر، جهاد تبیین، امیدآفرینی و فرصت سازی را به ارمغان خواهد داشت.

گفتنی است؛ در رویداد جام رسانه امید استان سمنان، یک تیم دختر و یک تیم پسر از خبرگزاری پانا استان سمنان شرکت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار