مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران پانا:

حضور رأی اولی ها بر شور و نشاط انتخاباتی می‌افزاید

بیرجند (پانا) - مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت حضور رأی اولی‌ها بر شور و نشاط انتخاباتی می‌افزاید و زمینه مشارکت بیشتر را فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور رأی اولی ها بر شور و نشاط انتخاباتی می‌افزاید

مهدی مرادی با بیان این مطلب در دیدار با جمعی از خبرنگاران پانا از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی یاد کرد و گفت: جامعه هدف سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا، جوانان و نوجوانان خلاق و پرانرژی هستند.

وی کار با دانش آموزان را سخت اما لذت بخش عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی که فضای مجازی با زندگی همه ما عجین شده، باورهای فکری و رفتاری جوانان و نوجوانان را هم متأثر ساخته است.

به گفته وی؛ تکلیف و وظیفه حوزه هایی مثل سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا این است که خوراک فکری و آموزشی لازم را به جوانان و نوجوانان بدهند تا در گرداب فضای مجازی دچار سردرگمی و انحطاط نشوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به سیاه نمایی های دشمن در راستای کمرنگ نشان دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران، متذکر شد: معاندان به صورت کامل حساب شده و متناسب با ذائقه مخاطبان از رسانه استفاده می کند.

مرادی تأکید کرد: در تولید محتوا و عرضه آن در فضاهای رسانه ای مجازی باید نهایت دقت را داشت و از افراط و تفریط پرهیز کرد.

وی ضمن مطلوب خواندن اقدامات خبرگزاری پانا و سازمان دانش آموزی در راستای استفاده از ظرفیت های در اختیار، خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که امروز در خبرگزاری پانا مشغول فراگیری و فعالیت هستند، آینده رسانه ایران اسلامی را شامل می شوند و هر چه پایه دانش و تخصص آنها قوی تر باشد، قطعاً در مقابله با امپراتوری رسانه ای دشمن موفق تر خواهند بود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با اشاره به انتخابات اسفند ماه، تأکید کرد: مهمترین پاسخ به سنگ اندازی ها و سیاه نمایی های دشمنان، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

مرادی متذکر شد: از بزرگترین وظایف ما به عنوان رسانه این است که با تولید محتواهای مناسب و معرفی توفیقات نظام و دولت، روشنگری کرده و مشارکت مردم را ارتقا دهیم.

وی به نقش تعیین کننده رأی اولی ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: مسئولیت این موضوع با آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی است که از این فرصت، به درستی استفاده شود.

شایان ذکر است؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری در ادامه این دیدار، از دفتر تحریریه خبرگزاری پانا هم بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار