درخشش بازیکنان تیم‌ وحدت جام عسل چناران

چناران (‌پانا) - بازیکنان تیم وحدت جام عسل چناران درهفته دوازد‌هم مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان خراسان رضوی‌ در مقابل‌ تیم فوتسال لاستیک طهماسبی قوچان‌ به برتری دست یافتند‌‌.

کد مطلب: ۱۴۴۰۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش بازیکنان تیم‌ وحدت جام عسل چناران

حمید بخشیان نیک سرمربی تیم فوتسال وحدت جام عسل در گفتگو با خبرنگار پانا از درخشش بازیکنان تیم وحدت جام عسل در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته برتر بزرگسالان استان خراسان رضوی خبر داد.

بخشیان نیک گفت: این مسابقه که به میزبانی چناران در سالن ورزشی الغدیر چناران برگزار شد تیم وحدت چناران توانست تیم لاستیک طهماسبی قوچان را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و سه امتیاز ارزشمنداین بازی را کسب کنند

وی گفت‌: در این دیدار که با قضاوت داوران مشهدی با حضور تماشاچیان و علاقمندان به این رشته ورزشی پرطرفدار در سالن ورزشی الغدیر چناران برگزار شد.حسین سجادی و احسان زارع و‌سجاد سروری هر کدام یک گل برای تیم به ثمر رساندند.

سرمربی تیم وحدت جام عسل افزود سهراب بنی نجاراز پیشکسوتان فوتبال و فوتسال چناران بعنوان مربی و سلمان رجبی سرپرستی تیم وحدت جام عسل را به عهد دارند.

بخشیان نیک در ادامه افزود تیم وحدت جام عسل به علت استفاده از بازیکنان نوجوان و جوان چناران که سرمایه های ورزشی چناران هستند در هفته های اول نتوانست نتایج مطلوب را کسب کنند.

‌خبرنگار‌: علیرضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار