کارگاه آموزشی دبیران و‌آموزگاران تربیت‌بدنی و مراقبان و رابطان سلامت مدارس چناران

چناران (پانا) - علیرضا خاک‌سفیدی کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت از برگزاری کارگاه آموزشی و گزارش عملکرد سه ماهه دبیران‌،آموزگاران تربیت‌بدنی‌، مراقبان و رابطان سلامت مدارس چناران‌ ‌خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی دبیران و‌آموزگاران تربیت‌بدنی و مراقبان و رابطان سلامت مدارس چناران

کارشناس تربیت بدنی و سلامت چناران گفت: این کارگاه آموزشی با حضور دبیران ،آموزگاران تربیت بدنی ،مراقبین و رابطین سلامت مدارس چناران با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی وسلامت و‌ کارشناسان ارزیابی و عملکرد و حراست آموزش و‌پرورش چناران برگزار شد.

خاک سفیدی افزود‌: در این برنامه مراقبین سلامت و رابطین بهداشت مدارس و همچنین دبیران و آموزگاران درس تربیت‌بدنی به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه خود در حوزه تربیت بدنی و سلامت مدارس پرداختند.

وی گفت: در پایان پس از بررسی موارد مطرح شده توسط همکاران و ارائه فعالیت‌های انجام شده درمدارس هدف گذاری فعالیتها برای سه ماهه دوم توسط کارشناسی تربیت بدنی و سلامت چناران و مرضیه آل حسن سرگروه درس تربیت بدنی و نجمه اسماعیلی سرگروه بهداشت و سلامت مشخص شد.

‌علیرضا عمارلو معاونت پرورشی و تربیت و سلامت آموزش و‌پرورش چناران ضمن تقدیر و تشکر از همکاران در اجرای برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت در مدارس خواستار تلاش بیشتر و همچنین ارتقا سطح کیفی کلاس درس تربیت بدنی و بهداشت مدارس شد‌.

خبرنگار دانش‌آموز‌: فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار