روایت پیشرفت به نقل از فرماندار ملارد:

ایجاد پروژه‌های عمرانی در راستای ارتقا سرانه‌های خدماتی، آموزشی و فرهنگی در ملارد

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد، از ایجاد پروژه‌های عمرانی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و ارتقا سرانه‌های خدماتی، آموزشی و فرهنگی در ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد پروژه‌های عمرانی در راستای ارتقا سرانه‌های خدماتی، آموزشی و فرهنگی در ملارد

امین اسدی، فرماندار شهرستان ملارد گفت: زیر‌ساخت‌های مناسب در راستای خدمت رسانی به مردم این شهرستان به ویژه ارتقا سرانه‌های خدماتی، آموزشی و فرهنگی در حال ایجاد است و آماده سازی این پروژه‌ها در اولویت قرار دارد، بطوریکه اقدامات لازم برای رفع موانع و تکمیل این پروژه‌ها در زمان مقرر، انجام گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: این پروژه‌ها شامل افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه با نام ناهید هراتی در سرآسیاب غربی، مدرسه ۱۴ کلاسه ابوریحان بیرونی در سرآسیاب شرقی، مدرسه ۹ کلاسه دکتر کلباسی در بیدگنه، مرکز جامع سلامت شهرک طالقانی، مرکز جامع سلامت روستای لم‌آباد و ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان ملارد است.

اسدی، خاطر نشان کرد: پروژه‌های ذکر شده با ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث هستند، و در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید. رعایت استانداردهای ساخت و ساز و کیفیت پروژه‌ها، یک امر ضروری بوده و باید رعایت شود. ضمن این‌که نحوه ساخت و ساز و میزان پیشرفت این پروژه‌ها مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان ملارد، تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی با هدف خدمت‌رسانی و ارتقاء خدمات آموزشی، فرهنگی، رفاهی به مردم این شهرستان انجام گرفته است. برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان، و خدمت‌رسانی به مردم شریف، از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و همه دستگاه‌ها و افراد خیر در مسیر تحول و پیشرفت شهرستان ملارد باید مشارکت داشته باشند. تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در زمان مقرر، مورد توجه این فرمانداری است.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار