معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل و شهرسازی استان خراسان رضوی:

آماده‌سازی محیط مناسب جزو مقدمات نماز است

مشهد (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت آماده‌سازی محیط مناسب جزء مقدمات نماز است و این موضوع یک تکلیف و جزء واجبات است و مقدمات نماز برای بهتر برگزار شدن نماز نیاز است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی محیط مناسب جزو مقدمات نماز است

مهدی ذبیحی گفت: اولین چیزی که باید در بنای مدارس پیش بینی شده و تجهیز گردد، نمازخانه مدرسه است و در همین راستا بیشترین تلاش خود را خواهیم کرد که نماز خانه های مدارس را با بهترین امکانات از منابع استانی و کمک خیرین تجهیز نمائیم.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های اعتباری و محدودیت منابع تجهیز نمازخانه ها و محیط مدارس شاید مقداری کار سخت باشد ولی طبیعتا در برنامه های آتی در مجموعه اداره کل آموزش‌وپرورش این موضوع مهم وجود دارد و ما هم در حد توان یک سری تجهیزات را از اداره کل مربوطه در اختیار مدارس و آموزش‌وپرورش ناحیه۷ قرار می دهیم .

وی ادامه داد: مدارس این چنینی برای مجهز بودن نمازخانه نیاز به تجهیزات دارند چرا که نونهالان ما در این دبستان محیط و فضای نماز برای آنها و حتی ما اهمیت ویژه ای دارد و محیطی که ما برای نماز انتخاب می کنیم طبیعتا محیطی باید باشد که از تمامی فضاهای آن مجموعه و مدرسه بهتر باشد و تا یک محیط مناسب که جزء مقدمات نماز است آماده نکنیم مسلما آن شوق و اشتیاق به نماز شاید در دانش آموزان ایجاد نشود.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار