انعقاد تفاهم‌نامه تأمین و مناسب‌سازی تجهیزات نمازخانه مدارس با تأکید بر رعایت فرهنگ اسلامی

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه تأمین و مناسب‌سازی تجهیزات نمازخانه مدارس با تأکید بر رعایت فرهنگ اسلامی بین وزارت آموزش‌وپرورش، جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و سازمان نوسازی مدارس صورت گرفت منعقد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه تأمین و مناسب‌سازی تجهیزات نمازخانه مدارس با تأکید بر رعایت فرهنگ اسلامی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اکنون 750 مرکز دارالقرآن الکریم باهدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش آموزان و ارتقای سطح کمی و کیفی توانایی خواندن و فهم قرآن راه‌اندازی شده که برخی از این مراکز در فضاهای استیجاری و یا ضمیمه فعالیت می‌کنند.

در این راستا و باهدف توسعه و تجهیز مراکز دارالقرآن ذیل برنامه زیرنظام برنامه درسی سند تحول بنیادین و تأمین و تجهیز فضای نمازخانه‌های مدارس با تأکید بر رعایت معماری اسلامی تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین وزارت آموزش‌وپرورش و جامعه خیرین مدرس از سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد شد.

این تفاهم‌نامه برای بسط وگسترش فرهنگ و معارف اسلامی و یادگیری قرآن و تقویت اُنس دانش‌آموزان و فرهنگیان با قرآن کریم و تأکید وزیر آموزش‌وپرورش در مورد توسعه کمی و کیفی مراکز دارالقرآن‌ها مابین جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد شد.

متن تفاهم‌نامه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار