کارشناس برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی:

اقامه نماز اقامه‌ همه خوبی‌هاست

مشهد (پانا) - کارشناس برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی گفت‌ برای انگیزه داشتن دانش‌آموزان به نماز‌، محور اصلی تشویق و بعد معارف نماز است و در یک جمله می‌توان گفت اقامه نماز‌ اقامه همه خوبی‌ها است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز اقامه‌ همه خوبی‌هاست

سید محمد سید محمدی در بازدید از نمازخانه دبستان حاج حسین عرب ناحیه ۷مشهد گفت:برنامه ی بازدید و اجرای نماز جماعت در مدارس برنامه ای است که منشعب شده است ازپیام مقام معظم رهبری به اجلاس ۲۷سراسری نماز که در این پیام ایشان به همه ی دستگاه‌ها ی اجرایی و ادارات کل و وزارت خانه ها فرمودند:در رونق بخشی نماز مدارس کمک کنید.

وی ادامه داد:برای محقق شدن این امر بایستی مدیران دستگاه‌ها به شکل میدانی در مدارس بازدیدی داشته باشند و وضعیت را ببینند،نقاط قوت و ضعف را متوجه شوند و به فکر چاره اندیشی برای رونق بخشی نماز مدارس شوند.

وی ادامه داد:یکی از بهترین راههای جذب دانش آموزان به نماز تشویق کردن است همان عملی که خداوند برای پاداش کارهای خوب به هر نفری می دهد پس بهترین راه در مدارس تشویق است.

سید محمدی گفت:راه دیگر تشویق دانش آموزان گرفتن جشن تکلیف بوسیله ی والدین که می تواند بهترین خاطره و بهترین تشویق هم برای خود و هم برای دوستانش باشد و موضوع دیگر آشنایی و نزدیک تر شدن دانش آموزان با زندگی و توسل به اهل بیت که ولی نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در کنار ما همیشه هستند.

وی در پایان گفت:امیدوارم با توسل به ائمه و یاری ولی نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا(ع) دانش آموزان ما راه روش زندگی این عزیزان را سرلوحه کارهای خودشان قرار دهند.

‌دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار