مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک بهارستان:

تشکیل هسته گزینش، نشان از آینده‌نگری های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بوده است 

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان تشکیل هسته گزینش را نشان از آینده‌نگری های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۸۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل هسته گزینش، نشان از آینده‌نگری های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بوده است 

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین غبار روبی مزار شهدا اظهار کرد: نهاد مقدس گزینش از جمله یادگارهای پرخیر و برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که در ۱۵ دی‌ماه سال ۶۱ بنا بر فرمان ایشان فعالیت خود را آغاز کرد؛ فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل هسته گزینش، نشان از آینده‌نگری‌های ایشان و توجه به اهمیت و جایگاه گزینش بوده است که امروزه با توجه به حساسیت و جایگاه خطیر گزینش در هر سازمانی، بر همه آشکارشده است.

آیت اصلانی در ادامه خاطر نشان کرد: بی شک، رشد و توسعه خدمات در حوزه های آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش گسترده و عمیق انسان هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به سرزمین، دین و ملیت شان است.

وی در ادامه افزود: حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی به ما یادآوری می کند که در امر گزینش افراد نهایت تلاش خود را بگذاریم تا خدای نکرده باعث ورود افرادی نشویم که به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیبی وارد شود؛ گزینش به عنوان سنگر اولیه در مقابل آسیب ها می باشد که با درایت مجموعه گزینشی همیشه این سنگر مستحکم بوده و خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان ضمن تبریک به مسئولان گزینش آموزش و پرورش سراسر کشور اذعان کرد: اینجانب فرارسیدن ۱۵ دی‌ماه، روز گزینش را به ‌تمامی همکاران گران‌قدرم که امسال با توجه به موضوع تبدیل وضعیت ها و آزمون استخدامی زحمات بسیاری کشیدند و حجم زیادی از کارها را متقبل شدند تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن سپاس از اقدامات و تلاش‌های ارزشمند ایشان در هسته گزینش، موفقیت و سربلندی شان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

خبرنگار دانش‌آموز: ملیکا سرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار