معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

تهران (پانا) - فاجعه انفجار تروریستی کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم و شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم انقلابی و ولایتمدار، بار دیگر کینه توزی و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار را نسبت به ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی نشان داد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

سید احمد موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و همچنین مجروحان این انفجار کور دلانه در پیامی حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح آست:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَی الْحُسْنَیَیْنِ ۖ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا ۖ فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ۵۲/توبه

بگو: «جز شهادت و پیروزی که هر دو هم خوب‌اند، مگر انتظار عاقبت دیگری را برای ما می‌کشید؟! ولی ما دربارۀ شما انتظار می‌کشیم که خدا از طرف خودش یا به دست ما، به عذابی سخت دچارتان کند! پس چشم‌به‌راه باشید که ما هم با شما چشم‌به‌راه می‌مانیم!»

فاجعه انفجار تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم انقلابی و ولایتمدار (زنان، مردان و کودکان بی گناه)، بار دیگر کینه توزی و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار را نسبت به ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی نشان داد. اینجانب با محکوم کردن این اقدام نشان تروریستی ناجوانمردانه، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های عزادار، این فاجعه ناگوار را به محضر حضرت صاحب الزمان(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همچنین تمام هم میهنان عزیز به ویژه خانواده بزرگ فرهنگیان و معاونین و مربیان تربیتی تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات و هم نشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و برای مجروحان، شفای عاجل مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار