طرح همگام با قرآن در نیشابور افتتاح شد

نیشابور (پانا) - طرح همگام با قرآن کریم در دبستان عبدالرزاق یزدانی با هدف ترویج فرهنگ قرانی و اجرای ساحت‌های تربیتی در کنار آموزش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح همگام با قرآن در نیشابور افتتاح شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از اجرای این طرح و طرح‌های مشابه آن گفت: طرح همگام با قرآن یک تکلیف اداری نیست ولی حوزه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش نیشابور بر اساس نیاز و تکلیف الهی این طرح را در دوره ابتدایی که پایه و اساس تربیت می باشد،برنامه ریزی و اجرا کرده اند.

سید مهدی قاضی افزود: دانش آموزان ما با نام و یاد خدا هر روز خود را آغاز می کنند و تلاش های بی شماری که از جان دل و با نیت خالص در حال اجراست تاثیرات زیادی بر رشد دانش آموز دارد.

وی ادامه داد: امید داریم ایده ها و طرح های نابی که باعث ارتقاء هویت ملی و دینی دانش آموز می شود، گسترش پیدا کرده و بتوانیم دانش آموزان را به سمت ساحت های مختلف تربیتی بر اساس اهداف تبیین شده هدایت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: برنامه های مختلف عاشقان نماز، یادواره شهدای معلم و دانش آموز، دوشنبه های معنوی با حضور امام جمعه و برنامه های متعدد قرانی و دینی با مشارکت مساجد و هیات های مذهبی و همایش های مختلف بصیرتی می تواند در شکوفایی و رشد نسل نوجوان و جوان کمک کند.

دانش آموز خبرنگار:طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار