کوهنوردی فرهنگیان هدایت نیشابور ۱۶ ساله شد

نیشابور (پانا) - شانزدهمین مجمع عمومی گروه کوهنوردی فرهنگیان "‌هدایت‌" در محل مرکز آموزشی رفاهی شماره ۳ فرهنگیان نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کوهنوردی فرهنگیان هدایت نیشابور ۱۶ ساله شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور ضمن گرامی داشت میلاد پرنور حضرت فاطمه زهرا(س)، کوهستان را منشا وحدت و صلابت دانست و گفت: حفاظت از جسم و جان وظیفه همه ماست، باید برای سلامتی و ورزش سرمایه گذاری لازم انجام شود و بنده از این هماهنگی و اتحاد بین همکاران بسیار خوشحالم و به خود می بالم.

سید‌مهدی قاضی افزود: با وجود افزایش دو هزار نفری جمعیت دانش آموزی و سختی های مربوط به کمبود نیروی انسانی، با کمک تمام مدیران، دبیران و پرسنل موفق شدیم با هدف حفظ عدالت اجتماعی، سالی سرشار از نشاط و پویایی را رقم بزنیم و یکی از بهترین فرصت ها و فعالیت هایی که بر آن تاکید می شود، حفظ ورزش های گروهی به ویژه گروه کوهنوردی است.

وی ادامه داد: به وجود شما نیروهای پرتلاش افتخار می کنیم و یقینا از هر کمکی در جهت حفظ این گروه در چارچوب قانون دریغ نخواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: نسل جدید و دانش آموزان امروز، نیازهای متفاوتی دارند و باید علاوه بر تبیین سیاست های جدید، برای رشد و شکوفایی نسل جوان و نوجوان در زلالی و صلابت کوه های سر به فلک کشیده دعا کنیم که همگی عاقبت به خیر شوند.

خبرنگار پانا - طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار