طرح بزرگ همیار معلم در نیشابور کلید خورد

نیشابور (پانا) - طرح همیار معلم به صورت نمادین در سطح استان، در دبیرستان نمونه وکیلی ۱۰ شهرستان نیشابور با حضور ریاست اداره متوسطه دوره اول، کارشناسان مسئولان و کارشناسان ادارات متوسطه اول و تکنولوژی آموزشی و مدیران مدارس متوسطه شهرستان نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح بزرگ همیار معلم در نیشابور کلید خورد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار دلها، سردار شهید سلیمانی، گفت: شهید قاسم سلیمانی، آسمانی شد چون در مسیر حضرت فاطمه زهرا (س) حرکت کرد.

معلمان و دانش آموزان ما نیر باید با بهره گیری از سیره انبیاء در این راه گام برداشته و اهداف تبیین شده را در نهاد مقدس تعلیم و تربیت را دنبال کنند.

سید مهدی قاضی افزود: شهرستان نیشابور شهر بزرگ و بزرگی هاست، شهری که بیشتر از هشت استان، شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است شهری که در زمینه های مختلف علمی، تاریخی، فرهنگی و ادبی سرآمد بوده و چکیده ای از ایران بزرگ شناخته می شود.

وی ادامه داد: طرح همیار معلم یکی از مهم ترین طرح هایی است که در دستگاه تعلیم و تربیت می تواند تاثیر گذار باشد و استفاده از توانمندی دانش آموزان، تقویت خودباوری، مسئولیت پذیری، کمک به رفع مشکلات دانش آموزان، همدلی و ارتقاء سطح علمی دانش آموزان از اهداف مهم این طرح شناخته می شود.

وی در پایان افزود: طرح همیار معلم با فعالیت و مشارکت گروهی باعث ارتقاء آموزش، عزت نفس و اعتماد به نفس دانش آموز می شود که به گونه ای که در ساحت های مختلف تربیتی و آموزشی می تواند به دانش آموز کمک کند؛ دانش آموز در این طرح به عنوان یادگیری و یادگیرنده، رغبت بیشتر به حضور در کلاس پیدا می کند و یکی از طرح ها و برنامه هایی است که می تواند دانش آموز را به مدرسه، کلاس و معلمی علاقمند کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار