گلایه و انتقادات تند مدیرعامل پرسپولیس:

سکانس قهرهای تکراری یحیی تا فوتبال در ایستگاه ناکجاآباد

فدراسیون، مصلحت ملی را در حکم سپاهان در نظر گرفتند

تهران (پانا) -درویش با اعلام بی خبری از استعفای یحیی گل محمدی، با انتقاد از نحوه فسخ قراردادهای بازیکنان سپاهان، بر کشیده شدن فوتبال ایران به ناکجاآباد تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سکانس قهرهای تکراری یحیی تا فوتبال در ایستگاه ناکجاآباد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در واکنش به استعفای ‌یحیی گل‌محمدی، اظهار داشت: ما هم مثل شما از رسانه‌ها متوجه استعفای گل‌محمدی شدیم. هیچ نامه و بحث رسمی وجود نداشته است. تا الأن نتوانستیم با ایشان صحبت کنیم.

وی ادامه داد: ما در ۲ روز آینده با او صحبت می‌کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم. به باشگاه نامه زده بودند که اگر این شرایط نباشد، فسخ می‌کنم، اما فسخی رخ نداده بود. روز پیش ایشان به باشگاه نامه زدند و نام بازیکنانی که می‌خواهند را به باشگاه اعلام کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با گلایه و انتقاد از کارگروه سقف بودجه، گفت: همیشه برای همه تیم‌ها راه حل و گذشت وجود دارد به جز پرسپولیس. استقلال چون در بحران بود و سپاهان چون مصلحت ملی بود، اجازه دادند بازیکنان آنها بازی کنند. همان زمان که ما به عنوان نماینده ایران در آسیا بودیم نامه زدیم و درخواست کردیم که کمی بیشتر از سقف خرج کنیم که مخالفت کردند و یا درخواست کردیم که یک بازیکن بیشتر جذب کنیم که آن را هم قبول نکردند.

درویش در ادامه تصریح کرد: چگونه می‌توانید باور کنید که ۳ بازیکن سپاهان قراردادهای خودشان در عرض چند روز فسخ کردند، تا ۳ بازیکن دیگر بتوانند مجوز بازی بگیرند؟، اگر قراردادهای آنها مشکل داشت چرا از اول فصل اجازه داشتند در مسابقات داخلی بازی کنند؟ می‌گذاشتید فقط در آسیا از آنها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان می‌گوید پرسپولیس «هوادار متمول» دارد، اما آن‌ها با حقوق بیت‌المال تیم می‌بندند. حرف مُفت را همه جا می‌شود زد، چون سند و مدرکی لازم ندارد. ۶ بازیکن سپاهان چرا در لیگ بازی کردند؟ چون ارتباط دارند و یک مسئولی با آن‌ها خوب است؟! تعفنی فوتبال را گرفته که برای تمایل بعضی‌ها به ناکجاآباد کشیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار