قلعه نویی خبر داد؛

استارت شیب ملایم جوانگرایی در تیم ملی

هر لیستی هم بدهیم حرف و حدیثی وجود دارد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به اعمال یک برنامه کوتاه مدت برای حضور تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و برنامه‌ای هم برای جام جهانی، بر اجرای روند شیب جوان‌گرایی در تیم ملی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
استارت شیب ملایم جوانگرایی در تیم ملی

امیر قلعه‌نویی درباره برگزاری اردوی تیم ملی پیش از اعزام به اردوی کیش برای حضور در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: گروه ما و تیم مدیریتی، همه در تلاش هستیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است.

وی افزود: آن‌ها که شایسته بودند، چه در لیگ چه خارج از ایران را با افکار تاکتیکی مختلف، انتخاب کردیم تا بتوانیم با برنامه‌های مختلف بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در واکنش به انتقادات از لیست نفرات دعوت‌شده به تیم ملی، گفت: اجازه بدهید در یک برنامه مفصل صحبت کنم، ولی کلیت ماجرا این است که با توجه به زمان کمی که برای جام ملت‌ها داشتیم، ۲ برنامه داشتیم. یک برنامه کوتاه مدت که همین جام ملت‌هاست؛ یک برنامه هم برای جام جهانی داریم، تا تیم را با شیب ملایم جوان‌تر کنیم. بازیکنان دیگری هم بودند که شایستگی حضور در این اردو را داشتند، اما هر لیستی هم بدهیم حرف و حدیثی وجود دارد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: این نظر ما بود؛ چند بازیکن دیگر هم بودند که به زعم ما می‌توانستند در این اردو باشند، اما باتوجه به محدودیت نفرات که ۲۶ نفر است، این بازیکنان را انتخاب کردیم. جلسات زیادی هم گذاشتیم. لیست را خیلی بالا و پایین کردیم تا به این ۲۶ نفر رسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره اردوی تیم ملی در کیش و دیدار تدارکاتی با بورکینافاسو، گفت: اگر اشتباه نکنم رنکینگ بورکینافاسو هفتادم جهان است و تیم خیلی خوبی است، اما دیدم برخی دوستان انتقاد‌هایی کرده‌اند. این بازی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. دو برنامه و تاکتیک را می‌توانیم آزمایش کنیم و محکی سخت و جدی هم بخوریم. در اینجا باید از مسئولان جزیره کیش هم بابت برگزاری این بازی و هزینه‌هایی که متقبل شدند، تشکر کنم.

قلعه‌نویی با تأکید بر حمایت‌ها از تیم ملی فوتبال، یادآور شد: از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها را کنار بگذارند و از تیم ملی حمایت کنند. تیم ملی برای مردم است و امیر قلعه‌نویی اینجا میهمان است. یک روز قلعه‌نویی است، یک روز کی‌روش و یک روز هم افشین قطبی. مهم این است که با همدلی به تیم ملی کمک شود. از شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که همیشه حضور داشتید و حمایت کردید. ما هم هر آنچه در توان داریم به کار می‌بریم.

وی ادامه داد: مردم بزرگ ما هستند و باید کنارشان باشیم. هر چیزی که مردم می‌گویند درست گفته‌اند. مردم در طول تاریخ نشان داده‌اند عاشق ایران هستند. فوتبال شاخصه خودش را دارد و باید تلاش کنیم دل مردم را شاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار