مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان اعلام کرد:

برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور

از سرود دانش‌آموزی تا ۲ روز اردوی کشوری

تهران (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان، برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان؛ مهران شیخی در خصوص برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: در چهارمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، همانند سال‌های گذشته برنامه‌ها در محل تدفین این شهید گرانقدر برگزار خواهد شد و نوجوانان اتحادیه استان کرمان در بحث نوجوان، مسئولیت ستاد مردمی برگزاری اردوی زیارتی را بر عهده دارند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان خاطرنشان کرد: بحث اردوهای زائر بهشت، پیش‌بینی شده که برای دانش‌آموزان سراسر استان کرمان و استان‌های دیگر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و مدارس علاقه‌مند به شرکت در این اردوی زیارتی باید در نرم‌افزار «دیار مرد میدان» درخواست خود را ثبت کنند، اظهار کرد: پس از این ثبت‌نام، برنامه‌های مراسم و تصاویر گلزار در نرم‌افزار نشان داده خواهد شد. پیش‌بینی شده که زائران گلزار شهدای کرمان از مرکز بازی‌های مهارتی گروهی تاما در کرمان هم دیداری داشته باشند.

شیخی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در اپلیکیشن دیار مرد میدان از ششم دی آغاز شده و تا هجدهم دی ادامه خواهد داشت، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن دیار مرد میدان را از نرم‌افزار بازار، دانلود و دریافت کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان خاطرنشان کرد: این اردو دو روزه خواهد بود و برای انتخاب محل اسکان هم در نرم‌افزار دیار مرد میدان به‌صورت مردمی در حسینیه‌ها و مساجدی که هماهنگ شده است، اسکان داده خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه اردوی زائر بهشت با اجرای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهر کرمان خواهد بود، افزود: در حاشیه این برنامه 2 همایش تحت عنوان «دختران حاج قاسم» و «پسران حاج قاسم» برگزار خواهیم کرد که در ایام سالگرد شهادت این شهید بزرگوار شاهد آن خواهیم بود. در سال گذشته در برنامه دختران حاج قاسم، بیش از 2 هزار نفر شرکت کردند که نیمی از آن‌ها از شهرستان‌های استان در این برنامه شرکت کردند. پیش‌بینی می‌کنیم در برنامه سال جاری شاهد حضور و مشارکت بیشتر دانش‌آموزان باشیم.

شیخی با اشاره به اینکه یک سرود دانش‌آموزی به همین مناسبت در اتحادیه استان کرمان طراحی شده است، گفت: هماهنگی و تمرینات لازم صورت گرفته تا 2 گروه سرود دختران و پسران این سرود را اجرا کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خصوص دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: چند اجرای پرده‌خوانی از زندگینامه شهید سلیمانی و شهید پورجعفری آماده شده که اجرا خواهد شد که این گروه پرده‌خوانی حتی آمادگی اجرا در استان‌های دیگر را هم دارند. در مسیر گلزار شهدای کرمان، موکب انصارالمهدی(عج) بچه‌های اتحادیه استان کرمان هم آماده خدمت‌رسانی به زائران شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی افزود: امکان برقراری ارتباط تصویری با محل گلزار شهدای استان کرمان فراهم شده تا دانش‌آموزان اتحادیه در استان‌های دیگر هم برنامه‌های خود را اجرا کنند و این برنامه‌ها در محل گلزار شهدای کرمان به نمایش دربیاید و یا تصاویر گلزار شهدای کرمان به‌صورت زنده در استان‌های دیگر پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار