سقف قراردادها در وزنه‌برداری کشور فروریخت؛

ثبت قرارداد ۵۰۰ میلیونی در لیگ وزنه‌برداری‌

انوشیروانی: برنامه‌ریزی می‌کنیم که سال آینده مبلغ قراردادها به مرز یک میلیارد هم برسد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به بحث‌ها در مورد پایین‌بودن قراردادها در لیگ برتر وزنه‌برداری، به ثبت قرارداد ۵۰۰ میلیونی در لیگ وزنه‌برداری اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت قرارداد ۵۰۰ میلیونی در لیگ وزنه‌برداری‌

سجاد انوشیروانی در حاشیه فینال لیگ برتر وزنه‌برداری بیان کرد: خوشحالم شاهد برگزاری لیگ ۱۴۰۲ هستیم. البته این شرایط برای ما قابل قبول نیست و باید بهتر باشیم. تمهیداتی اندیشیده‌ایم که یک مقدار شرایط را به سال‌های قبل‌تر برگردانیم و تعداد تیم‌های بیشتری حضور داشته باشند. قطعاً سال بعد این مسابقات با کیفیت بالاتر برگزار شود.

وی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی بزرگسالان، گفت: ما مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان و جام جهانی تایلند را در پیش داریم و سپس، باید در المپیک پاریس شرکت کنیم که بسیار حائز اهمیت است و تیم ما و وزنه‌برداری این توانایی را دارد که در المپیک بدرخشد.

انوشیروانی درباره پایین‌بودن قراردادها در لیگ برتر وزنه‌برداری، تأکید کرد: زمانی که سال گذشته به فدراسیون آمدیم رایزنی کردیم، تا قراردادها بالاتر برود. قبل از اینکه حضور داشته باشیم بالاترین مبلغ قرارداد ۱۲۰ میلیون تومان بود، ولی امسال با قرارداد ۵۰۰ میلیون تومان هم مواجه شدیم. جهش خوب بوده است برنامه‌ریزی می‌کنیم که سال آینده مبلغ قراردادها به مرز یک میلیارد هم برسد. خیلی قصور شده است. تعداد تیم‌ها کم از مبلغ قراردادها پایین است، اما سال آینده لیگ متفاوتی را شاهد خواهید بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره اینکه مسابقات در سالن خود مجموعه ورزشی آزادی برگزار نشد، گفت: داریم سالن را تعمیر می‌کنیم. باید مشکلات خود را با شرکت توسعه و تجهیز و باقیمانده مبالغ اجاره ۱۰ - ۱۱ ساله از قبل را حل می‌کردیم. این موضوع دارد حل می‌شود. سالن مسابقات از سال آینده با شکل جدید در اختیار ما خواهد بود و تعمیرات سالن تمرین و خوابگاه‌ها هم رو به پایان است.

وی درباره آخرین وضعیت کیانوش رستمی، هم گفت: رستمی درخواست رضایتنامه به ما نداده است البته تأکید وزیر بر این بود هر ورزشکاری رضایت‌نامه خاص بخواهد در اختیارش بگذاریم و اگر آقای رستمی دنبال رضایتنامه است مشکلی نداریم اما هنوز درخواست او را دریافت نکردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار