مدیر پژوهش سرای ابوعلی سینا ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌‌‌آموزان ملارد در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

ملارد(پانا) - مدیر پژوهش سرای ابوعلی سینا ملارد از درخشش دانش‌‌‌آموزان ملارد در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌‌‌آموزان ملارد در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

سارا عظیم‌زاده، مدیر پژوهش سرای ابوعلی سینا ملارد در تشریح این خبر گفت: در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، دانش‌آموزان پژوهش سرای بوعلی سینای ملارد، موفق به کسب رتبه دوم در مرحله استانی شدند.

وی ادامه داد: این رویداد در رشته‌های انیمیشن، موشن گرافیک، بازی و نرم‌افزار اندروید، پوستر فاخر، تولیدات موبایلی برگزار شد و نفرات شرکت‌کننده به صورت حضوری به رقابت پرداختند.

مدیر پژوهش سرای ابوعلی سینا ملارد تشریح کرد: از میان شرکت کنندگان رتبه دوم تیم نرم‌افزارهای موبایلی، به دانش‌آموزان عضو پژوهش‌سرای بوعلی سینا، شایان تاچه‌بند، محمد مهدی دارش و ابولفضل لفعلی، اختصاص یافت و اعضای این تیم، آماده ورود به مرحله کشوری شدند.

عظیم‌زاده تصریح کرد: همچنین در گروه دختران، ریحانه غفاری و زهرا تیموری در بخش تولیدات موبایلی موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی در مورد روند اجرای این رویداد در شهرستان ملارد گفت: ثبت نام در این رویداد در مرحله شهرستانی، تا 15 آبان ماه انجام شد و با همکاری معاونت فجازی مجازی سپاه و پژوهش سرای دانش‌آموزی بوعلی سینا دانش‌آموزان در رشته‌های ذکر شده ثبت‌نام کردند و مسابقات در مرحله اول به صورت حضوری در 18 آبان ماه برگزار شده بود و منتخبین وارد مرحله استانی شدند ، در مرحله استانی بار دیگر دانش‌آموزان در هفته اول دی‌ماه به رقابت پرداختند و تیم ملارد در هر دو گروه دختران و پسران به رتبه دوم استان دست یافت.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار