مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

نوجوانان حاج قاسم را قهرمان ملی خود می‌دانند

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت دانش‌آموزان نوجوان اردبیلی حاج قاسم سلیمانی را قهرمان ملی و بی‌بدیل خود می‌دانند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان حاج قاسم را قهرمان ملی خود می‌دانند

کلام‌ اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در همایش سراسری «فرزندان حاج قاسم» در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) این استان، اظهار کرد: فرزندان حاج قاسم، فرزندان دلیر و شجاعی هستند که با قدرت و توانی مضاعف در دفاع از سنگر انقلاب و ارزش‌های آن حضور دارند.

وی تصریح کرد: اگر غرب به الگوهای مجازی خود افتخار می‌کند، فرزندان این مرز و بوم به سردار رشید همچون حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند که زمینه امنیت، آرامش و آسایش را برای ملت رقم زده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با برشمردن ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی گفت: این مرد الهی و وارسته و انقلابی همواره در سنگر دفاع از محرومان و مستضعفان حضور داشته و قهرمان ملی نوجوانانی است که عرصه را برای خدمت و تداوم راه او هموار می‌بینند.

صفری افزود: باید ویژگی‌ها و سیره و سلوک حاج قاسم سلیمانی در قالب فیلم و آثار هنری تهیه و تدوین شده و مورد توجه نسل آینده قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این گردهمایی دانش‌آموزان با تجدید بیعت با آرمان امام، شهدا و رهبری معظم انقلاب سعی کردند تا بر ادامه راه بزرگ مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی تاکید کرده و بر تقویت جبهه مقاومت و آزادی فلسطین پافشاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی، سربازان او همچون هاشم دهقانی‌نیا از این خطه توانست در دفاع از حریم اهل بیت به شهادت برسد که ما در این برنامه یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشته و از خانواده آنها تجلیلی شایسته انجام دادیم.

صفری بیان کرد: همزمان با سراسر کشور، همایش «فرزندان حاج قاسم» در زادگاه این شهید برگزار و وزیر آموزش و پرورش در قالب وبینار دانش آموزان را به الگوگیری از سیره و سلوک شهید حاج قاسم سلیمانی ترغیب و تشویق کردند.

در این همایش دانش‌آموزان شرکت‌کننده بویژه اعضای تشکلهای دانش آموزی ازجمله سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی و... به عنوان فرزندان حاج قاسم سرودهای حماسی خوانده و با لبیک به شهید جبهه مقاومت بر تداوم راه او تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار