طنین ندای کلنا قاسم سلیمانی درتجمع بزرگ مردم انقلابی و قدرشناس اردبیل

اردبیل (پانا) - مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل با تجمع بزرگ در میدان عالی قاپو این شهرب که همه ساله در تاسوعا و عاشورا شاهد اجتماع عظیمی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بود ؛ به یاد سردار دلها عزاداری کرده و ندای لبیک یا حسین، کلنا قاسم سلیمانی سر دادند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طنین ندای کلنا قاسم سلیمانی درتجمع بزرگ مردم انقلابی و قدرشناس اردبیل

مردم ولایی اردبیل با در دست داشتن تصاویر این سردار و پلاکاردهایی با نوشته "انتقام سخت" و با سر دادن شعارهای " انتقام ، انتقام،کلنا قاسم سلیمانی، لبیک حسین لبیک، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس " جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت را محکوم کردند.
در این تجمع مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان گفت: همانطور که نام حضرت حسین (ع) روز به روز در دنیا درخشانتر می شود ،نام سردار سلیمانی نیز اینچنین خواهد بود چرا که تمامی حرکات و سکنات این شهید بزرگوار همانند مولایش فقط برای رضای خدا بود.
حجت‌الاسلام فیاضی افزود: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بود و پاسداری از اسلام، ولایتمداری و عشق به اهل بیت (ع) از خصوصیات بارز این شهید راه حق بود.
او تاکیدکرد: شهید سلیمانی نه با حرف بلکه در عمل و اهدای خون خود مانند علمدار کربلا پیمانش را با مولای خود امضاء و وفاداریش را به آرمان‌های خود ثابت کرد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود، اضافه‌کرد: این مرد الهی بارها و بارها خود را با شجاعت تمام به دل دشمنان زده بود و آرزوی شهادت داشت و در آخر هم به درجه رفیع شهادت رسید.
فیاضی با بیان اینکه شهادت این سردار بزرگ علاوه بر ایجاد اتحاد در داخل کشور باعث وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی شده است تصریح کرد: دشمنان بدانند خون بهای سردار قاسم سلیمانی نابودی آمریکا و اسرائیل است.
در این آیین شاعران و مداحان اهل بیت (ع) به شعرخوانی و مرثیه‌سرایی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار