مقتدرتر شدن ایران اسلامی به برکت خون سردار سلیمانی

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر در اوج اقتدار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مقتدرتر شدن ایران اسلامی به برکت خون سردار سلیمانی

آیت الله سید حسن عاملی در مراسم شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: افزوده شدن بر اقتدار ایران اسلامی درحالی است که در مقابل آن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اکنون در نهایت انفعال و ضعف می‌باشد.
او افزود: خبرها از آن حکایت دارد که رئیس جمهوری آمریکا تاکنون ۱۲ کشور را برای میانجیگری و بازداشتن جمهوری اسلامی ایران از اقدام تلافی جویانه واسطه کرده و سران عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی نیز به شدت تلاش می‌کنند تا خودشان را از دست داشتن در ترور سردار قاسم سلیمانی دور نگهدارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه خون سردار شهید سلیمانی برکات فراوانی را برای ایران در پی داشته است، گفت: وحدت میان همه گروهها و جناح‌ها در درون ایران ازجمله آنهاست و این واقعه بار دیگر نشان داد که این مردم در اوج بصیرت سیاسی قرار داشته و هیچگاه منافع ملی و مصالح کلان کشور را فدای سلایق شخصی خودشان نمی‌کنند.
عاملی، سردار سلیمانی را یک انسان کامل دانست که دارای اوصاف روحی و اخلاقی زیادی مانند اخلاص، وارستگی، ایمان کامل و ازخودگذشتگی بوده و ازجمله افراد معدودی است که اعمال صالحشان همواره دافع انواع بلایا برای زمینیان است.
او افزود: عقل حیران می‌ماند که به محض انتشار خبر شهادت فرمانده سپاه قدس تمام انسانها در ایران و حتی در دنیا از کوچک گرفته تا بزرگ و از مسلمان تا غیرمسلمان و پیرو هر مسلک و مشرب و آیینی بی اختیار اشک ریخته و این چنین در مراسم استقبال و بدرقه پیکر پاک آن بزرگوار و همرزمانش صحنه‌ها و حماسه‌های کم نظیر می‌آفرینند.
امام جمعه اردبیل بیان کرد : علاوه بر مردم ایران و شیعیان از زمان شهادت سردار سلیمانی تاکنون مردم کشورهای همسایه و پیروان مذاهب دیگر و به خصوص برداران اهل سنت در فضاهای مجازی غوغا کرده اند و ضمن اعلام مراتب همدردی و تسلیت این واقعه و نیز محکوم کردن جنایت دولت آمریکا عطش پایان ناپذیری برای آگاهی هرچه بیشتر از زندگینامه و خدمات این مرد بزرگ دارند.
عاملی سردرگمی و استیصال امپراطوری رسانه‌ای غرب را یکی دیگر از پیامدهای بسیار مثبت شهادت این فرمانده رشید و سردار قلبها بیان و یادآوری کرد: بیش از ۱۰۰ کانال تلویزیونی، ماهواره ای و اینترنتی که شبانه‌روز علیه ایران اسلامی مطالب غیر واقعی پخش کرده و دروغ پراکنی می‌کنند با شهادت سردار سلیمانی او در شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: افزوده شدن بر اقتدار ایران اسلامی درحالی است که در مقابل آن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اکنون در نهایت انفعال و ضعف می‌باشد.
امام جمعه اردبیل افزود: خبرها از آن حکایت دارد که رئیس جمهوری آمریکا تاکنون ۱۲ کشور را برای میانجیگری و بازداشتن جمهوری اسلامی ایران از اقدام تلافی جویانه واسطه کرده و سران عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی نیز به شدت تلاش می‌کنند تا خودشان را از دست داشتن در ترور سردار قاسم سلیمانی دور نگهدارند.
عاملی با بیان اینکه خون سردار شهید سلیمانی برکات فراوانی را برای ایران در پی داشته است، گفت: وحدت میان همه گروهها و جناح‌ها در درون ایران ازجمله آنهاست و این واقعه بار دیگر نشان داد که این مردم در اوج بصیرت سیاسی قرار داشته و هیچگاه منافع ملی و مصالح کلان کشور را فدای سلایق شخصی خودشان نمی‌کنند.
او ، سردار سلیمانی را یک انسان کامل دانست که دارای اوصاف روحی و اخلاقی زیادی مانند اخلاص، وارستگی، ایمان کامل و ازخودگذشتگی بوده و ازجمله افراد معدودی است که اعمال صالحشان همواره دافع انواع بلایا برای زمینیان است.
امام جمعه اردبیل افزود: عقل حیران می‌ماند که به محض انتشار خبر شهادت فرمانده سپاه قدس تمام انسانها در ایران و حتی در دنیا از کوچک گرفته تا بزرگ و از مسلمان تا غیرمسلمان و پیرو هر مسلک و مشرب و آیینی بی اختیار اشک ریخته و این چنین در مراسم استقبال و بدرقه پیکر پاک آن بزرگوار و همرزمانش صحنه‌ها و حماسه‌های کم نظیر می‌آفرینند.
عاملی بیان کرد : علاوه بر مردم ایران و شیعیان از زمان شهادت سردار سلیمانی تاکنون مردم کشورهای همسایه و پیروان مذاهب دیگر و به خصوص برداران اهل سنت در فضاهای مجازی غوغا کرده اند و ضمن اعلام مراتب همدردی و تسلیت این واقعه و نیز محکوم کردن جنایت دولت آمریکا عطش پایان ناپذیری برای آگاهی هرچه بیشتر از زندگینامه و خدمات این مرد بزرگ دارند.
او سردرگمی و استیصال امپراطوری رسانه‌ای غرب را یکی دیگر از پیامدهای بسیار مثبت شهادت این فرمانده رشید و سردار قلبها بیان و یادآوری کرد: بیش از ۱۰۰ کانال تلویزیونی، ماهواره ای و اینترنتی که شبانه‌روز علیه ایران اسلامی مطالب غیر واقعی پخش کرده و دروغ پراکنی می‌کنند با شهادت سردار سلیمانی دچار ناتوانی و درماندگی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار