امام‌جمعه شهرستان ملارد در خطبه‌های نماز جمعه:

نهم دی، خط بطلانی بر اندیشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود

ملارد (پانا) - امام‌جمعه شهرستان ملارد، در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته، نهم دی را، خط بطلانی بر اندیشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۶۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نهم دی، خط بطلانی بر اندیشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود

حجت‌الاسلام مهدی خوبانی، امام‌جمعه شهرستان ملارد، در خطبه‌های نماز‌جمعه هشتم دی ماه، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و عمل صالح گفت: همه‌ شما عزیزان و خودم را به تقوای الهی دعوت می‌کنم. اگر توفیقات الهی را میخواهیم، هدایت الهی را میخواهیم در تقوا است؛ اگر فرج و گشایش در مسائل شخصی و اجتماعی را میخواهیم در تقوا است؛ همه باید کوشش کنیم که تقوای الهی را معیار کار خودمان قرار بدهیم. در نماز جمعه آنچه مهم است، توصیه‌ی به تقوا است و امیدواریم خدای متعال توفیق بدهد بتوانیم هر کدام به حدّ وسع خودمان تقوای الهی را رعایت کنیم.

خطیب نماز‌جمعه شهرستان ملارد، در راستای نهم دی تصریح کرد: دشمنان اسلام و دنیاطلبان برای این‌که به مقاصد خودشان برسند، در جامعه فتنه ایجاد می‌کنند. جنگ‌ها، تبلیغات دروغین، سیاست‌بازی‌های ناجوانمردانه؛ این‌ها ناشی از همین دنیاطلبی‌هاست، ولی حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام را نقشه بر آب کرد.

خوبانی در ادامه افزود: مردم ایران در نهم دی، با روحیه ولایت مداری خود، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند. ۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت، یعنی مردم احساس وظیفه‌ دینی کردند و به دنبال این وظیفه، عمل صالح انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، و به دشمنان بگویند ما مردم ولایت‌مدار پای انقلاب و نظام ایستاده‌ایم.

امام‌جمعه شهرستان ملارد، با توجه به نزدیک شدن به سالروز شهادت حاج قاسم بیان کرد: شخصیت‌های ایمانی وقتی که ایمان را با عمل صالح همراه کنند، وقتی حرکت جهادی کنند، محصولش شخصیّتی مثل شهید سلیمانی می‌شود که حتّی دشمنانش او را تحسین می‌کنند. روزی که میلیون‌ها نفر در ایران، و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه‌ جهان را شکل دادند، یکی از ایام‌الله است. و بی شک همه جوانان و نوجوانان ایران زمین، سردار شهید را با چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه می‌کنند.

خبرنگاران: فاطمه ملکی، امیرمحمد یعقوبی، پوریا عابد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار