تاکید رئیس اداره ورزش شیروان بر افزایش تعداد مربیان در رشته‌های ورزشی‌

شیروان (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان گفت‌ افزایش تعداد مربیان و جذب آن‌ها در هیئت شطرنج لازمه توسعه ورزش شهرستان است.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس اداره ورزش شیروان بر افزایش تعداد مربیان در رشته‌های ورزشی‌

مهدی شعبانی در دیدار با اعضای هیئت شطرنج شیروان تاکید کرد: وجود مربیان زبده و با ارزش و افزایش آنان در هیئت شطرنج لازمه توسعه ورزشی در این رشته خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: یکی از راه‌های افزایش توسعه ورزش قهرمانی اهتمام باشگاه خصوصی و جذب و بالا بردن تعداد مربیان در رشته‌های مختلف ورزشی است‌ که هیئت شطرنج شهرستان باید در این زمینه گام‌های اساسی بردارند.

مهدی شعبانی با اشاره به مزیت‌هایی که رشته ورزشی شطرنج دارد؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه رشته شطرنج یه ورزش فکری است جامعه گسترده‌ای را از سن پایین‌تر تا سنین بالاتر در برگرفته بنابراین انتظار دار‌یم در زمینه دوره‌های مربیگری فعالیت‌های بیشتری صورت پذیرد.

شعبانی بر ضرورت برگزاری مسابقات هفتگی تاکید کرد و آن را یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها برشمرد.

سید‌ه طاهره عظیم‌زاده هم افزود: درب هیئت شطرنج به روی همه مدیران، مربیان و مردم و پیشکسوتان و اقشار مختلف مردم باز است و ما با کمال خرسندی از آنان استقبال خواهیم کرد.

رئیس هیئت شطرنج شیروان با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله هیئت مذکور افزود: این هیئت نیازمند کمک‌های مالی و معنوی همه افراد است.

وی گفت: ما در چهارچوب قانون و مقررات ‌قانونی هرگونه همکاری را با مربیان بخش خصوصی و افراد خواهیم داشت.

در این دیدار که جمعی از مربیان و مدیران باشگاه خصوصی شطرنج حضور داشتند در خصوص پیشنهادات راهکارها و انتقادات سازنده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار