به همت خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران انجام شد؛

پخش‌ زنده ویژه‌برنامه خبری اجتماع بزرگ «فرزندان حاج قاسم»

تهران (پانا) - اجتماع بزرگ «فرزندان حاج قاسم» در مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران در قالب یک ویژه‌برنامه خبری زنده توسط دانش‌آموزخبرنگاران پانای استان در بستر شاد پوشش خبری داده شد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پخش‌ زنده ویژه‌برنامه خبری اجتماع بزرگ «فرزندان حاج قاسم»

در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت سردار سرفراز اسلام شهید سلیمانی، اجتماع بزرگ «فرزندان حاج قاسم» صبح امروز در مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

این اجتماع بزرگ که بصورت همزمان در مناطق مختلف استان برگزار گردید، توسط دانش‌آموزخبرنگاران مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران درقالب یک ویژه‌برنامه برخط در بستر پیامرسان شاد پوشش خبری داده شد.

در این ویژه‌برنامه، ضمن برقراری ارتباط مستقیم با دانش‌آموزخبرنگاران پانا در مناطق استان، گزارشی از روند برگزاری اجتماع بزرگ «فرزندان حاج قاسم» در این مناطق ارائه شد و مسئولین و دانش‌آموزان حاضر در این اجتماع در مصاحبه با خبرنگاران پانا، ارادت خود را نسبت به شهید سلیمانی ابراز کردند.

مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در منطقه شهرری از جمله میهمانان ویژه این برنامه خبری بودند که گفت‌و‌گوی آنان با دانش‌آموزخبرنگار پانا در این ویژه‌برنامه پخش شد.

لازم به ذکر است که این ویژه‌برنامه‌ خبری مورد استقبال عموم مخاطبین قرار گرفت و در کانال‌ها و مراجع رسمی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بازنشر داده شد.

خبرنگار: ریحانه عسگری / تدوینگر کلیپ: ابوالفضل سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار