مدیر آموزش و پرورش ملارد در دیدار با مادر شهید:

مادران شهدا از فرزندان خود گذشتند تا راه خدا و ارزش‌های الهی حفظ شود

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در دیدار با مادر شهید، مادران شهید را مظهر ایثار دانست که از فرزندان خود گذشتند تا راه خدا و ارزش‌های الهی حفظ شود.

کد مطلب: ۱۴۳۵۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مادران شهدا از فرزندان خود گذشتند تا راه خدا و ارزش‌های الهی حفظ شود

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم با مادران شهدا، به همراه جمعی از شورای معاونین، امور بانوان و نماینده همکاران و دانش‌آموزان منتخب، با حضور در منزل شهید دانش‌آموز حسین حسین‌آبادی، خطاب به مادر شهید گفت: مادران شهدا دِینی بزرگ بر حق تمام مردم دارند. آنها فرزندانشان را در راه خدا دادند و این کار بزرگی‌ است که از هر کسی بر نمی‌آید.

این مقام مسئول بیان کرد: مادر شهید، یعنی انسانی بزرگ، انسانی بلندمرتبه و والامقام، انسانی که از بزرگ‌ترین دارایی و ثروتش و از بهترین چیزی که در زندگی داشت یعنی فرزندش گذشت تا راه خدا، رسم خدا، ارزش و آرمان‌های الهی حفظ شود. بدون شک مادران شهدا، مظهر قهرمانی و ایثار هستند.

تیموری‌راد، خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: حسین حسین‌آبادی، دانش‌آموز شهیدی که روز ولادتش مصادف با تاسوعای حسینی بود عاشق امام حسین(ع) بود. حسین دوره ابتدایی و راهنمایی را در همین شهر ملارد گذراند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی شور و شوق عجیبی برای رفتن به جبهه در او پیدا شد. دوران آموزشی خود را در پادگان شهید همت گذراند و هجدهم تیرماه سال 1365 در عملیات کربلای یک در منطقه مهران به فیض عظیم شهادت نایل گشت.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان ملارد تشریح کرد: همه ما مدیون خون شهیدان و صبر و دلسوزی خانواده‌های آن‌ها هستیم، خصوصا مادران شهدا، دِینی بزرگ بر حق تمام مردم دارند، این‌که در هر زمان پشتیبان اسلام و نظام بوده و هستند.

در حاشیه این دیدار دانش‌آموزان، دلنوشته‌های خود را تقدیم خانواده معزز شهید نمودند، و از مقام ارزشمند مادر شهید حسین حسین‌آبادی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد. در این راستا و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با سیره شهدا و تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های آنان و نیز تقویت روحیه انقلابی و جهادی در فرهنگیان و دانش‌آموزان بویژه همکاران اداری مقرر گردید این دیدارها مستمر انجام گردد.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار