مدیر آموزش و پرورش بافق:

تحقق تربیت تمام‌ساحتی و رشد متوازن در دستورکار است

بافق (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق از سند تحول بنیادین به عنوان یک سند بالادستی لازم‌الاجرا سخن گفت و تحقق آن را ماموریت خود دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۴۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تحقق تربیت تمام‌ساحتی و رشد متوازن در دستورکار است

محمود خواجه‌ای در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش، تلاش در جهت تحقق تربیت تمام ساحتی را ماموریت خود دانست و گفت: محور فعالیت‌های ما در مجموعه آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین خواهد بود به ویژه تمرکز بر ساحت‌هایی که در آن پیش‌بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش بافق ادامه داد: بر اساس اولین ساحت این سند که مبانی اعتقادی است، مد نظر داریم مسائل اعتقادی را به عنوان عمود خیمه تعلیم و تربیت قرار دهیم و بر اساس برنامه مدون و مشخص نسبت به توسعه متوازن سایر ساحت‌ها اهتمام داشته باشیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق همچنین ادامه داد: تلاش می‌کنیم نسبت به پیشبرد امور در ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رشد و توسعه همه جانبه و متوازن داشته باشیم که در این مسیر به تقویت دانش‌افزایی همکاران، معلمان و دانش‌آموزان نگاه ویژه‌ای داریم.

خواجه‌ای به ضرورت تعامل به منظور تحقق مفاد این سند در سطح شهرستان بافق اشاره داشت و تصریح کرد: قطعاً بنا داریم با تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی در تحقق مفاد ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین گام برداریم و به سمت پیشرفت حرکت کنیم اگرچه در برخی موارد هم وضعیت پایداری نداشتیم و هم در برخی شاخص ها عقب گرد داشته ایم.

مدیر آموزش و پرورش بافق در پایان با تشکر ویژه از مدیران، معلمان و کلیه پرسنل خانواده تعلیم و تربیت در این شهرستان، بر ضرورت همدلی، همفکری و همکاری به منظور نیل به اهداف آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار