مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گرامیداشت هفته قرآن، عترت ونماز:

تمسک به قرآن، عترت و نماز بهترین راه تحقق تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در هفته قرآن و در جلسه‌ای با مسئولین و دست‌اندرکاران، تمسک به قرآن، عترت و نماز را بهترین راه تحقق به تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در راستای سند تحول بنیادین دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تمسک به قرآن، عترت و نماز بهترین راه تحقق تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز گفت: امروز مهم‌ترین کارکرد نظام تعلیم و تربیت، تربیت دانش‌آموزان تمام ساحتی است و رسیدن انسان و جامعه تمام ساحتی، منوط به اجرای متوازن سند تحول بنیادین در همه ارکان است. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ قرآنی، سنگین‌ترین و مهم‌ترین رسالت نظام اسلامی و نظام آموزش و پرورش است.

وی تشریح کرد: بی‌شک نقش معلمان و مربیان دلسوز در جهت نیل به این هدف والا، نقشی ماندگار و اثرگذار است که هم اجر دنیوی و هم سعادت اخروی دارد. در این زمانه که سبک زندگی، مبتنی بر معرفت‌های مادی و خاکی، دنبال القای تنهایی، منزوی کردن جان‌ها و خسته کردن روان نوجوانان، جهت ایجاد طعمه برای شیطان‌های رباینده دل و جان انسان‌ها است، شما می‌توانید دل‌های دانش‌آموزان را به دامن قرآن و اهل بیت برسانید و این حقایق ارزشمند را به آن‌ها نشان دهید و مطمئن باشید که فطرت این نسل، آماده پذیرش حقایق است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در ادامه افزود: بهترین مسیر برای تربیت دانش‌آموزان در تراز جمهوری اسلامی تمسک به قرآن، اهل بیت و اقامه نماز است. اگر دانش‌آموزان، پایبند به نماز و قرآن باشند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حل خواهد شد. فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز، عمود خیمه دین و نظام جمهوری اسلامی ایران است. قطعا فعالیت کردن در نظام تعلیم و تربیت افتخار است، اما کار کردن در حوزه قرآن، عترت و نماز، لطف و عنایتی از جانب پروردگار است و باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

تیموری‌راد، به بهانه فرا رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز، از تلاش‌های صادقانه، خلاقانه و شبانه‌روزی مدیران، معاونین، مربیان و معلمان گرانقدر مدارس، و همکاران تلاشگر اداری و اولیای دلسوز در اجرای برنامه‌های متنوع قرآن، عترت و نماز، تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: همه دست‌اندرکاران، با اهتمام در برنامه‌ریزی فعالیت‌های اثرگذار، در سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز، زمینه مشارکت و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان را در ساحت اعتقادی، به بهترین روش فراهم نمایند.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار