برگزاری نهمین اجلاسیه نماز در شهرستان بن

بن (پانا) - نهمین اجلاسیه نماز شهرستان بن با عنوان نماز نسل نو مدرسه، مسجد و دانشگاه با حضور ۶۵۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نهمین اجلاسیه نماز در  شهرستان بن

نهمین اجلاسیه نماز با رویکرد نماز نسل نو مدرسه، مسجد و دانشگاه با حضور مسئولین شهرستانی، فرهنگیان، دانش آموزان و آحاد مردم در آموزش و پرورش شهر بن برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی امام جمعه شهرستان بن در آغاز این اجلاسیه با اشاره به جایگاه نماز و توسعه این فریضه مهم عبادی گفت: جذب و حضور نوجوانان و جوانان در مساجد و مکان های اقامه نماز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای اینکه آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد باید از همه توانایی ها و ظرفیت های فرهنگی، آموزشی و هنری در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز استفاده شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهر وردنجان به ظرفیت بالقوه نماز در کاهش مشکلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر در این زمینه برنامه ریزی خوبی شود و ضمیر مردم از اهمیت و نقشی که نماز در کاهش مشکلات اجتماعی دارد آگاه شوند به یقین گرایش و رویکرد آنان نسبت به پیوستن به صفوف نماز به ویژه اقامه نماز جماعت بیشتر می‌شود.

رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن، ضمن تشکر از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری نهمین اجلاس شهرستان بن افزود: برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان ها اقدامی خوب و مبارک است و میتواند زمینه ساز گسترش معارف نماز در سطح شهرستان شود.

حجت الاسلام و المسلمین باقر مختاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، حراست از جایگاه نماز را مهم دانست و گفت: نماز عمود دین است، هر خیمه ای بر ستون آن استوار و پا برجا است، که اگر آن ستون نباشد، خیمه از هم فرو می پاشد؛ نماز نیز چون ستون و عمودی، سبب پا بر جایی دین است.

گفتنی است تواشیح، دکلمه خوانی، سخنرانی، پخش کلیپ و اجرای سرود از برنامه هایی بود که در این اجلاسیه اجرا شد

همچنین در پایان از خادمین، موذنین و فعالین درامر اقامه نماز و عترت تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار