جزئیات برنامه شب یلدای شبکه آی فیلم اعلام شد

تهران (پانا) - ویژه برنامه شب یلدا شبکه آی فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک با نام «ترنج و انار» شامل بخش‎های مختلفی از جمله میزبانی از هنرمندانی چون سعید پیردوست، مهوش وقاری و محمود دینی است که در چهار ساعت روی آنتن می‎رود.

کد مطلب: ۱۴۳۳۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برنامه شب یلدای شبکه آی فیلم اعلام شد

اجرای «ترنج و انار» با محوریت زبان و ادب فارسی و آداب و رسوم کهن ایران برعهده امیر الهامی مجری ایرانی، نادیا پروانی مجرى افغانستانی و قندیل طائر مجری تاجیکستانی است.

«ترنج و انار» از حضور چند خواننده ایرانی، تاجیکستانی و افغانستانی بهره می‎برد و صادق شیخ زاده، محمد شادی، فرقت سعید و عزیز احمد عظیمی اسامی این هنرمندان است.

چند گروه نمایشی تخت حوضی، خیمه شب بازی و سیاه بازی در این برنامه حضور دارند و برای این بخش به صورت اختصاصی عروسک‌هایی طراحی و ساخته شده‌اند.

همچنین در بخش دیگری حسین ظاهری هنرمند نقال به نقالی می‌پردازد و علی جباری نوازنده کمانچه نیز هنرنمایی می‌کند.

محمود دینی بازیگری که مردم او را با سریال «آیینه عبرت» به خاطر می‌آورند، مهوش وقاری بازیگر پیشکسوت و همسر زنده یاد محسن قاضی مرادی و سعید پیردوست دیگر بازیگر باسابقه که آثار او در حوزه طنز برای مخاطبان خاطره انگیز است، چهره‎هایی هستند که در این ویژه برنامه حضور دارند.

رونمایی از عروسک «مدیر شبکه»

همچنین در این برنامه از عروسکی با نام «مدیر شبکه» رونمایی می‌شود. این عروسک در قالبی طنز به گفتگو با هنرمندان پرداخته و پاسخ نظرات مخاطبان شبکه را می‌دهد. نقد درون گفتمانی در حوزه‌های رسانه‌ای و فرهنگی از اهداف ساخت این شخصیت طنز است.

ویژه برنامه شب یلدای «ترنج و انار» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک 30 آذر ماه از ساعت 20 تا 24 به مدت 4 ساعت از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار