جشنواره شب یلدا در هنرستان بنت الهدی جلگه رخ افتتاح شد

جلگه رخ (پانا) - جشنواره شب یلدا با محوریت آثار هنری تولیدی هنرجویان هنرستان بنت الهدی جلگه رخ با حضور مسئولین، دانش‌آموزان، اولیا و مردم منطقه جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره شب یلدا در هنرستان بنت الهدی جلگه رخ افتتاح شد

مدیر هنرستان بنت الهدی درباره این جشنواره گفت: در راستای ایجاد کارآفرینی و آموزش همراه با تولید، نمایشگاه جشنواره شب یلدا را با کمک هنرآموزان و هنرجویان برگزار کردیم. در این نمایشگاه که آثار هنری هنرجویان خود این هنرستان است، محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب برای فروش در اختیار دانش آموزان، همکاران و مردم منطقه قرار گرفته شده است.

محبوبه احمدی افزود: این نمایشگاه انگیزه و تجربه مناسبی برای هنرجویان است تا با کسب در آمد از هنر خودشان، با انگیره مضاعف برای حضور در عرصه اجتماع و شروع یک کار تولیدی آماده شوند.

در این نمایشگاه، انواع غذا، میوه آرایی، ارائه کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا، محصولات زمستانه و آثار هنری مورد علاقه دانش آموزان با اهداف ایجاد انگیزه برای هنر جویان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضای رقابتی، افزایش تنوع و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز، هر ساله، قبل از شروع فصل زمستان و آیین شب یلدا، در هنرستان بنت الهدی جلگه رخ برگزار می شود.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا پایان هفته جاری در نمازخانه هنرستان بنت الهدی برای بازدید عموم دایر است.

دانش آموز خبر نگار: مهتاب محجوب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار