معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان:

۶۰ درصد سوادآموزان استان هرمزگان در امتحانات پایانی قبول شدند

هرمزگان (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از قبولی ۶۰ درصد سوادآموزان در امتحانات پایانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ درصد سوادآموزان استان هرمزگان در امتحانات پایانی قبول شدند

احمد جعفری با بیان اینکه این دوره از امتحانات در صحت عمل با همکاری واحدهای اجرایی و نظارتی در پروسه زمانی سه ماهه انجام شد، گفت: این امتحانات با حضور ۸ هزار و ۲۴۸ سوادآموز در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم انجام شد که ۵۵ درصد در دوره سوادآموزی، ۶۸ درصد در دوره انتقال و ۵۹ درصد در دوره تحکیم قبولی داشتند.

احمد جعفری در ادامه افزود: کلیه افراد بی سوادی که در دوره سوادآموزی موفق به قبولی شده و حد نصاب مربوطه را کسب کردند ضمن دریافت گواهی باسوادی(برابر با سوم ابتدایی) می توانند امسال در دوره های تحکیم و انتقال کلاس های نهضت سوادآموزی شرکت کنند و پس از گذرندان دوره جدید گواهی پایانی دوره های سوادآموزی (برابر با ششم ابتدایی)را اخذ کنند.

معاون سوادآموزی استان هرمزگان، با قدردانی از همراهی و مشارکت سوادآموزان و سایر ادارات شهرستان ها و مناطق جهت برپایی دوره‌ها گفت: جهت ساماندهی به وضعیت بی سوادی و رساندن استان به بالاترین سطح باسوادی تلاش و همراهی همه دستگاه ها و سازمان های مردمی را می طلبد و در همین جا از کلیه عوامل اجرایی ستاد امتحانات ادارات سوادآموزی استان و شهرستان ها تشکر و قدردانی خود را اعلام می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار