لطیفی در جمع خبرنگاران:

میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

جذب در حوزه آموزش و پرورش را تا پایان سال خواهیم داشت

تهران (پانا) - رئیس سازمان اداری و استخدامی از راه اندازی سامانه QR کد برای ارزیابی کارکنان و سنجش میران رضایتمندی مردم از آنها خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

میثم لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران درباره سامانه رضایت سنجی از مردم که از هفته گذشته راه اندازی شده است، گفت: سامانه کیو آر کد، سامانه ای است که همه کارکنان با یک کد و از طریق تلفن های همراه ارزیابی می شوند.

وی ادامه داد: همه کارکنان دولت یک سامانه متمرکز دارند و برای هر فرد یک کد صادر و این سامانه در محل حضور وی نصب شده تا مراجعان با تلفن همراه به چهار سوال پاسخ دهند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی بیان کرد: بر این اساس مراجعان به پرسش هایی نظیر آیا از کیفیت کار راضی بودند؟، آیا احترام لازم را انجام داد؟ ، آیا کارم با سرعت انجام شده؟ و آیا از نحوه رفتار و برخورد کارکنان راضی بودید؟ پاسخ می‌دهند. با این روند ماهانه این نظرسنجی رصد می‌شود و اکنون منتظر مشارکت مردم هستیم تا براساس نظرات آنها از نحوه رضایتمندی مردم مطلع شویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا پایان امسال استخدام جدید داریم؟ گفت: با موافقت انجام شده این جذب در حوزه آموزش و پرورش را تا پایان سال خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار