قرآن کریم برترین معلم انسان است

بجنورد (پانا) - ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ‌در رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی در شهر بجنورد اظهار داشت ‌قرآن کریم برترین معلم انسان است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
قرآن کریم برترین معلم انسان است

رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی ویژه دانش آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی شهر بجنورد با عنوان هم نوای قرآن، هم صدای غزه، همزمان با سراسر کشور در دبیرستان پسرانه سما بجنورد برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس آموزش و پرورش بجنورد، رئیس مشارکت‌های استان، مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان و معاون امور مدارس استان حضور داشتند.

در رویداد آوای آسمانی در مدرسه پسرانه سما با اشاره به اهمیت قرآن در علم آموزی گفت: قرآن کریم به عنوان راهنمای اسلام و جوامع بشری درس زندگی و اخلاق و ایثار را آموزش میدهد.

مجتبی کامکار معاون امور مدارس استان خراسان شمالی نیز با تاکید بر اهمیت قرآن در زندگی افراد خاطرنشان کرد : نباید رابطه خود با قرآن کریم را فقط تلاوت آن بدانیم، بلکه باید سعی کنیم قرآن کریم را بفهمیم. یک گام جلوتر فهم معانی و مفاهیم تدبر در قرآن کریم است.

وی ادامه داد: وجود قرآن کریم در خانه باعث دور شدن شیاطین است و ظلمت را از خانه بیرون می‌افکند، اما اگر در خانه، قرآن کریم تلاوت بشود، نور به جای ظلمت می‌نشیند، خیر زیاد می‌شود و توسعه برای اهل آن خانه حاصل می‌شود و همان گونه که ستاره‌های آسمان زمین را روشن می‌کنند، خانه‌ای که در آن قرآن کریم تلاوت می‌شود، برای اهل آسمان نیز نورانی جلوه می‌کند.

خبرنگار: سمانه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار