احیای بیمارستان ارتش در شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای احیای بیمارستان ارتش در بجنورد با فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
احیای بیمارستان ارتش در شهرستان بجنورد

محمد رضا حسین نژاد در این دیدار به اهمیت تداوم خدمات این بیمارستان در بجنورد اشاره کرد و گفت: برای توسعه و احیای این بیمارستان که مصوبه ی سفر مقام معظم رهبری را نیز دارد، مذاکره شد و مقرر شد تا کاربری درمانی این بیمارستان حفظ و احیا شود و طی تفاهمی این بیمارستان در اختیار استان خراسان شمالی قرار گیرد و در قبال آن، ارزش عرصه ی آن پس از تامین مالی در اختیار نیروی زمینی ارتش قرار گیرد.

مرتضی بهزادفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این خصوص اظهار داشت: پس از ارزیابی، در اولین فرصت تفاهم نامه ای با نیروی زمینی ارتش منعقد شده و با استفاده از اعتبارات منابع دفتر مقام معظم رهبری برای احیای کاربری درمانی این بیمارستان اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد : این که، این بیمارستان پس از تحویل به استان و احیا، در اختیار کدام سازمان و نهاد درمانی قرار گیرد، موضوعی است که استانداری خراسان شمالی در مرحله ی بعدی در خصوص آن تصمیم خواهد گرفت .
خبرنگار : سینا مشتاقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار