وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

بهسازی و شاداب‌سازی ۶۸ هزار کلاس درس از ابتدای سال تاکنون

مسائل و مشکلات بازماندگان از تحصیل با اتحاد ملی بین دستگاه‌های اجرایی حل خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت بهسازی و شاداب‌سازی ۶۸ هزار کلاس درس مناطق کم‌برخوردار از ابتدای سال تاکنون در قالب طرح شهیدعجمیان، اقدامی بسیار بزرگ و بااهمیت بود.

کد مطلب: ۱۴۲۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی و شاداب‌سازی ۶۸ هزار کلاس درس از ابتدای سال تاکنون

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر؛ جلسه شورای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی به ریاست رضامراد صحرایی وزیر جهادی آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه جهادی کشور، علی آقامحمدی جانشین وزیر کشور و رئیس ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محله، سیدامیرحسین مدنی معاون روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی جهاد، ملک‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس‌جمهوری، سردار مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان، حمیدرضا خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر و مسئول قرارگاه جهادی، علیرضا راشکی معاون توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و دبیران کشوری کارگروه‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در سالن جلسات دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و قبولی عزاداری‌ها، اجرای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان را فعالیتی جهادی، مردمی و انقلابی دانست و افزود: بهسازی و شاداب‌سازی ۶۸ هزار کلاس درس مناطق کم‌برخوردار از ابتدای سال تاکنون اقدامی بسیار بزرگ و بااهمیت بود.

وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران طرح شهیدعجمیان گفت: با این کار نشان دادیم که می‌توانیم کارهایی انجام دهیم که پویایی و نشاط را با کمترین امکانات در مدارس ایجاد کنیم و این طرح خوب با آینده‌نگری و همکاری بخش‌های مختلف توانست امید را در دانش‌آموزان و مدرسه افزایش دهد.

صحرایی با بیان اینکه امیدواریم این طرح منسجم‌تر و قوی‌تر پیش برود، ابراز کرد: برکت کار جهادی بیشتر از آن چیزی که است، حس می‌شود.

رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی کشور درباره اهمیت کار جهادی و انقلابی گفت: در کار جهادی، اثر جهادگر بیشتر از کار و ابزار اوست و به همین دلیل اگر روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود، موفقیت هم به دست می‌آید.

صحرایی، وجهه فرهنگی مسائل بازماندگان از تحصیل را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: با اتحاد ملی بین دستگاه‌های اجرایی، مسائل بازماندگان از تحصیل حل خواهد شد.

وی با اشاره به اصل ۳۰ قانون اساسی، آموزش و پرورش رایگان را تکلیف دانست و افزود: در وزارت آموزش و پرورش جهت شناسایی، جذب و نگهداشت بازماندگان از تحصیل که از اولویت‌های بسیار مهم دولت مردمی و انقلابی است، سهم خود را در کنار سایر دستگاه‌ها ایفا خواهیم کرد.

شایان ذکر است در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، طرح شهید عرب با عنوان دلگرمی احسان و با هدف پویش اصلاح سیستم گرمایشی مدارس و همچنین آخرین وضعیت برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس حاشیه شهرها ( ۲۰۲۰ محله ) مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار