روایتی از دیدارهای مردمی با وزیر آموزش و پرورش:

از طرح‌های خلاقانه برای مسیرِ معلمی تا درخواست‌های اداری و شخصی

تهران (پانا) - دیدارهای مردمی با وزیر آموزش و پرورش درباره طرح‌های خلاقانه برای مسیرِ معلمی تا درخواست‌های اداری و شخصی در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
از طرح‌های خلاقانه برای مسیرِ معلمی تا درخواست‌های اداری و شخصی

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، چهارشنبه‌ها صبح، در وزارت‌خانه آموزش و پرورش رخدادهای زیبایی مشاهده می‌شود. از شور و شوق کارکنان ستادی که شرایط را برای دیدار مردمی معلمان گرانقدر و مراجعه‌کنندگان با وزیر آموزش و پرورش و برخی مسئولان ارشد وزارت‌خانه آماده می‌کنند تا حضور مراجعه‌کنندگان که هر کدام از گوشه‌ای از این سرزمین پهناور آمده‌اند تا بتوانند مسائل‌شان را بدون واسطه به عالی‌ترین مقام وزارت برسانند.

معلمی دغدغه‌مند از منطقه‌ای بسیار دور به پایتخت آمده تا طرحی به آقای وزیر در خصوص مناطق محروم دهد. وزیر آموزش و پرورش بسیار از وی تقدیر می‌کند و دستور بررسی طرحش را می‌دهد.

برخی از مراجعه‌کنندگان، خواستار برخی مسائل اداری هستند. مهاجرت پرسنل اداری به مدارس، دانشجو معلمان، مسکن فرهنگیان، آزمون استخدامی آموزگاری، تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی و پذیرش دکتر معلمان از جمله درخواست‌های مراجعه‌کنندگان است، آقای وزیر کامل به حرف‌هایشان گوش می‌دهد، درخواست‌هایشان را می‌خواند و شمرده شمرده در خصوص خواسته‌هایشان توضیح می‌دهد.

برخی را دستور و ارجاع می‌دهد به مسئولان مربوطه، در خصوص برخی مسائل از برنامه‌ها و اقدامات پیش رو می‌گوید و در خصوص برخی درخواست‌ها، شرایط قانونی و آیین‌نامه‌های مربوطه را تذکر می‌دهد.

مراجعه کننده‌ای، طرحی آورده است با موضوع عملی‌سازی درس دینی و قرآن، آقای وزیر بسیار استقبال می‌کند و دستور پیگیری و بررسی می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار