مدیرکل قرآن، عترت و نماز تشریح کرد:

جزئیات فعالیت نمازیاران در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی

دانش‌آموزی که تمایل دارد از صحت قرائت نماز خود مطمئن شود فایل صوتی نماز خود را در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی بارگذاری کند

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز درباره فعالیت نمازیاران در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی توضیحاتی را ارائه داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات فعالیت نمازیاران در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز با اشاره به بارگذاری فایل صوتی نماز دانش آموزان در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی اظهار کرد: به منظور بررسی صحت قرائت نماز دانش‌آموزان، یک قابلیتی را در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی فراهم کردیم تا دانش آموزانی که می‌خواهند مطمئن شوند نمازشان صحیح است یا خیر، فایل نماز خود را در این سامانه بارگذاری کنند. همچنین از مدیران مدارس نیز خواسته‌ایم تا به کمک اولیای گرانقدری که توانمندی دارند و علاقه‌مند هستند فایل ها را بررسی کنند و به آنان بازخورد نشان دهند.

وی افزود: اولیایی که تمایل به انجام این کار دارند باید به مدیر مدرسه مراجعه کنند و مدیر مدرسه، آنان را به عنوان نمازیار در سامانه تعریف کند. این افراد بعد از این امر در معرض آزمون قرار می‌گیرند و پس از قبولی در آزمون، دسترسی سامانه به آنان داده می‌شود تا به فایل‌های صوتی نماز دانش‌آموزان همان مدرسه دسترسی پیدا کنند.

باقری با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۲ هزار دانش‌آموز فایل صوتی نماز خود را در سامانه بارگذاری کرده‌اند و ۱۱ هزار فایل توسط نمازیاران بررسی شده است گفت: هفته گذشته به امامان جماعت مرد و زن نیز دسترسی دادیم که در این امر کمک‌کننده ما باشند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز افزود: از اولیا درخواست داریم اگر توانمندی انجام این کار را دارند با مراجعه به مدرسه تحصیل فرزند خود به عنوان نمازیار خود را معرفی کنند. از مدیران مدارس نیز درخواست داریم اولیا را به عنوان نمازیار معرفی کنند و به دانش آموزان نیز بگویند که هر فردی تمایل دارد از صحت قرائت نماز خود مطمئن شود فایل صوتی نماز خود را در سامانه بارگذاری کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد بتوان در یک ماه آینده جوابگوی دانش آموزانی بود که فایل صوتی خود را در این سامانه بارگذاری کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار