اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در بندرخمیر برگزار شد

هرمزگان (پانا) - اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم با حضور امام جمعه، مدیریت آموزش و پرورش و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی متوسطه اول و دوم و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع  بزرگ دختران حاج قاسم در بندرخمیر برگزار شد

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم عنوان کرد: شهید سلیمانی به لحاظ دارا بودن صفات ارزنده،خصیصه های نیکو و داشتن بصیرت، جزو دسته انسان‌های نادری قرار گرفته که اکنون به الگویی برای آزاده خواهان تبدیل شده است.

صالحی در این اجتماع افزود: شهید سلیمانی همیشه شهدا را ناظر و حاضر می دید و هیچ گاه صدا و سیره شهدا را در گوش و زندگی خود فراموش نمی کرد، هر مقطعی از زندگی شهید سلیمانی الگو است تعامل وی با رزمندگان، مسئولین، مردم عادی و دختران و پسران همه درسنامه است.

وی خطاب به دختران بندرخمیر تاکید کرد: درس خود را بخوانید و تلاش کنید نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان، جانبازان و آزادگان امروز به درخت تناوری تبدیل شده و نباید اجازه دهیم با توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام، خدشه ای به آرمان های مقدس شهیدان وارد شود، رزمندگان اسلام و نیرو‌های مردمی در دوران دفاع مقدس با دست خالی، اما با توکل به خداوند، غیرتمندانه با سلاح‌ ایمان تحت رهبری امام خمینی (ره) مقابل دشمن مقاومت و ازخود گذشتگی کردند پس تحقیق و تفحص در سیره آنان ضروری است.

اجرای قرائت قرآن کریم، دکلمه خوانی، قرائت وصیت نامه حاج قاسم و همخوانی سرود دختران ایران و نسل آرمانی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

دانش آموز خبرنگار: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار