ایجاد بزرگترین دهکده ورزشی دانش‌آموزی کشور در استان هرمزگان

هرمزگان (پانا) - طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار هرمزگان و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، دهکده ورزشی دانش‌آموزی شهید سلیمانی در بندرعباس ایجاد خواهد شد. این دهکده مجهز به استخر شنا، سالن ورزشی چند منظوره ۱۸۰۰متری، خوابگاه با ظرفیت ۶۰۰نفر، چمن طبیعی و پیست دو و میدانی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد بزرگترین دهکده ورزشی دانش‌آموزی کشور در استان هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تنوع بخشی به محیط یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی یکی از اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین است و فضاهای آموزشی و ورزشی به عنوان یکی از محیط های تربیتی، نقش موثری در ارتقای سلامت جسمی، روحی، نشاط و سرزندگی دانش آموزان ایفا می کند. بنابراین موضوع فعالیت های تربیت بدنی و ارتقای سلامت دانش آموزان از طریق کمک به تأمین، بهسازی، بهینه سازی، تجهیز فضاهای ورزشی مهم و ضروری است.

طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار هرمزگان و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، دهکده ورزشی دانش‌آموزی شهید سلیمانی در بندرعباس ایجاد خواهد شد. این دهکده مجهز به استخر شنا، سالن ورزشی چند منظوره ۱۸۰۰متری، خوابگاه با ظرفیت ۶۰۰نفر، چمن طبیعی و پیست دو و میدانی خواهد بود.

گفتنی است با انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد وزارت آموزش و پرورش و استانداری هرمزگان در ساخت این پروژه عظیم با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار